Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Youw8 koppeling werkt weer

Geplaatst door Johanna1960 op November 16, 2014 om 16:52

November 16, 2014 om 16:52
Youw8 werkt weer! Ik had het al lang opgegeven. Maar vandaag kwamen alle Youw8 gegevens gewoon weer binnen. Met terugwerkende kracht van 1 jaar. Blijkbaar zit er weer leven in het bedrijf?
November 28, 2014, gewijzigd door Avla op November 28, 2014 om 10:35
Ik heb het hele jaar door de weegschaal gebruikt en de Youw8 site werkte al die tijd. De koppeling met ValtAf doet het bij mij niet. Of eeuh...Ik kan het niet...

#Paar minuten later...Ja! Je hebt gelijk!! Nu staat het er ;-)
August 1, 2015 om 03:16
De koppeling ligt er al weer heel lang uit bij mij. Iemand nog een werkende koppeling? Heb alles geprobeerd. Deleten en opnieuw aanmelden etc.
August 1, 2015 om 03:25
Enige wat ik kan vinden, waar je misschien iets aan hebt, [urlhttp://www.youw8.com/nl/contact[/url]

Inotive heet failliet te zijn, gezondheids net heeft de wegschaal in 2014 nog getest.
Maar klik je op hun eigen pagina door om te bestellen, dan kom je op een blanco pagina. Met alleen een telefoon nummer
August 9, 2015 om 05:12
Bij mij werkt de verbinding van weegschaal naar de site ook nog steeds, m'n hele afslank geschiedenis mooi in beeld, alleen is mijn weegschaal nu kapot (hij springt van 50 naar 69 kilo.....)
Vraag mij af of ik hem ergens nog ter reparatie naar toe kan sturen?
Onbekend
August 30, 2015 om 15:07
Op de site van het bedrijf achter Youw8 (inotive.com) is het volgende te lezen:
Geachte heer, mevrouw,

Op 24 december 2013 is Inotive Solutions B.V. (hierna: Inotive) door de Rechtbank Oost-Brabant in staat van faillissement verklaard. Daarbij is mr. P.J. Neijt benoemd tot rechter-commissaris en is ondergetekende aangesteld als curator.

Als u dit bericht leest maakt u hoogstwaarschijnlijk gebruik van een weegschaal of een bloeddrukmeter die in contact stond met één van de online diensten van Inotive, zoals YOUW8 of YOUTRACK . Het spijt mij u te moeten berichten dat de betreffende dienst in verband met het faillissement van Inotive niet langer beschikbaar is. Uw weegschaal of bloeddrukmeter zal geen verbinding meer maken met de betreffende online dienst.

Hierna ga ik kort in op enkele aspecten die mogelijk voor u van belang zijn:

1. Voor zover Inotive beschikt over uw persoonlijke gegevens en meetresultaten kan ik u berichten dat die gegevens in mijn opdracht van de servers van Inotive zullen worden gewist.
2. Het is niet mogelijk om een back-up/kopie van uw meetresultaten te verkrijgen.
3. Eventuele garantie- of reparatieverplichtingen met betrekking tot aan u geleverde producten zullen niet worden nagekomen.
4. Terugbetaling of vergoeding van (een deel van) de aankoopprijs van het product of dienst is niet aan de orde.
5. Er wordt niet langer ondersteuning aangeboden voor het gebruik van Inotive producten en/of diensten.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht vragen hebben dan kunt u die vragen mailen naar: info@bedrijfsadvocaten.nl.

Met vriendelijke groet,
Kurt van den Dungen,
curator

Ik ga er van uit dat het nu voor iedereen duidelijk is dat verdere discussie over de Youw8-koppeling of het gebruik van de weegschaal totaal nutteloos is.
Topic gesloten.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.