Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Daar gaan we weer...

Geplaatst door Babbelicious op November 29, 2014 om 17:12

November 29, 2014 om 17:12
Hallo allemaal,

Wat lief dat je even komt lezen wie ik ben :)
Mijn naam is Anne en ik ben 21 jaar. Ik hou enorm veel van muziek en ik vind het heerlijk om te kliederen met verf. Sinds dit jaar studeer ik in België en ik heb het er naar m'n zin. Wel maak ik erg lange dagen, die voornamelijk gevuld zijn met ... zitten! (In de trein, op school, in de trein, thuis aan bureau)

Op het moment ben ik wat gewicht betreft redelijk stabiel. Al is het helaas al wel te lang zo 'stabiel' naar mijn zin. Ongeveer een jaar geleden woog ik op m'n zwaarst. Ik raakte NET NIET de drie getallen aan op de weegschaal... Ondertussen zit ik daar zo'n 14 a 15 kilo onder. Dat is nog altijd een BMI van boven de 30.

Ik merk dat ik onwijs veel last van m'n buik heb. Het zit me gewoon heel erg in de weg... Daarbij komen er heel wat lichamelijke klachten bij kijken waar ik ook niet zo blij van word ;)

Afijn, zoals je wel begrijpt... Er moet wat gebeuren.
Graag wil ik van mijn veel te eentonige eetpatroon af, alleen weet ik niet goed waar en hoe te beginnen. In een gehaast leven is het soms gewoon erg moeilijk om daar over na te denken en ook echt de tijd voor te nemen. Ik zoek motivatie en inspiratie.

Hopelijk zijn er hier mensen die me daarbij kunnen helpen! :)

Liefs en zet 'm op allemaal!

Anne
November 30, 2014 om 15:10
:welkom::succes3::zauberhaft:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.