Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Uitpuilende buik?

Geplaatst door NieuweDag op December 4, 2014 om 02:11

December 4, 2014 om 02:11
Hallo! Ik heb een vraagje!

Mijn buik puilt heel erg uit (vind ik zelf dan). Als ik hem ontspan lijkt het wel een ballon. Ik heb geen opgeblazen gevoel.
Er zit wel een vetlaagje op, maar dan kan hij toch niet zo ver uitpuilen.
Onder mijn navel zit niet veel vet, maar daar voelt het heel strak, alsof mijn buik naar buiten geduwd wordt.
Ik heb gisterenavond niet veel gegeten en vandaag nog niet ontbeten, dus ik zit ook niet vol.

Hoe krijg ik dat weg?
Onbekend
December 4, 2014 om 04:37
Aan krachttraining gaan doen, zodat je sterkere buikspieren krijgt.
December 4, 2014 om 06:31
Als ik mijn buik licht aanspan dan is hij wel vrij netjes.. Maar als ik hem ontspan, dan niet. Is dat normaal dan?
Onbekend
December 4, 2014 om 07:25
Aangespannen spieren trekken eventueel vet naar binnen, dus dat oogt altijd anders dan ontspannen spieren.
Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe sterk je buikspieren ontwikkeld zijn en of je veel of weinig buikvet hebt.
Dat buikvet kan zowel aan de buitenkant of binnenkant zitten en dat maakt het nog moeilijker...
December 7, 2014 om 16:52
Het gaat niet alleen om het trainen van je spieren, maar ook om je basishouding; als je staat, zit, loopt, dat je je goed opstrekt en heel geringe spanning op buik en onderrug houdt. Vooral een kwestie van houding.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.