Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

BodieBoost

Geplaatst door Modemeisje op December 26, 2014 om 09:37

December 26, 2014 om 09:37
Hallo!
Ik heb laatste verdiept in een boek via het internet, waarin een dieetmethode genaamd BodieBoost wordt uitgelegd en met diverse eet schema's. Gewoon een dieet dus.

Ik heb even lopen zoeken maar ik kan nergens bij clubs of dieet methodes dit dieet vinden.
Kent iemand dit dieet ? Goede ervaringen mee of juist niet ?
December 27, 2014 om 00:26
Als je een beschrijving schrijft en opstuurt, dan kan die opgenomen worden bij de lijst methodes.

Op de site van BodieBoost kom ik geen enkele onderbouwing van de methode tegen.
Ook geen informatie over de achtergrond van Charlotte die het allemaal bedacht heeft nadat ze gefrustreerd was geraakt door andere methodes.
Wel: "De praktische insteek van de afslankformule werkt voor BodieBoosters, omdat ze niet alleen maar bezig zijn met afslanken, maar ook met werken, sociale contacten, met vakantie gaan, internetten, terrasje pakken, hardlopen, nu.nl checken, shoppen, bellen, afspreken, gezin verzorgen, uitgaan, studeren, vergaderen, langs de HEMA gaan voor nieuwe handdoeken, Facebooken, kinderen naar school brengen, theetje doen bij de buurvrouw, lachen, Twitteren, sporten, uit eten gaan, boodschappen doen, blokken voor examens. Kortom: het echte leven!"

Ik vraag mij af wat jou zo aanspreekt in deze methode, want ik kom echt helemaal niks tegen wat ook maar een beetje hout snijdt.
December 27, 2014 om 07:37
@Tangobeer

>>Ik vraag mij af wat jou zo aanspreekt in deze methode, want ik kom echt helemaal niks tegen wat ook maar een beetje hout snijdt.<<

Buiten dat ze een hoop geld kwijt is aan boeken enz. Mag ze gewoon snoepen en snaaien.
DAT willen we allemaal wel. Toch?
Onbekend
December 27, 2014 om 07:50
DAT zal haar dus wel aanspreken :bigsmile:
December 28, 2014, gewijzigd door Zauberhaft op December 29, 2014 om 15:35
@modemeisje, zojuist even gekeken!
mooie site met mooie lay-out, met duidelijke tips, en goede raad!
met informatie die we hier op valtaf al geruime tijd missen!

actuele informatie!

bijvoorbeeld
5 x niet aankomen tijdens de decembermaand:
en
Alles over meal prepping!
Emma: Meal prepping is het voorbereiden van je eten om ervoor te zorgen dat je je dagelijkse porties strak in het gareel houdt. Zo sla je geen maaltijden over, maar eet je op een dag bijvoorbeeld ook niet te veel. Heb je genoeg plastic bakjes in je huis om al je maaltijden in te doen? Dan kun je van start gaan!

en nog vele andere onderwerpen!

Deze site is zeker een bezoekje waard om wat van op te steken, dus ga er eens een kijkje nemen, een aanrader!

http://www.bodieboost.nl/pindakaas-appel-snack-pre-workout-snack/

google op bodieboost!
Onbekend
December 29, 2014 om 03:07
Die pindakaas-appel snack smaakt in ieder geval :toppie:
December 29, 2014, gewijzigd door Boekenkind op December 29, 2014 om 06:48
Ik wist dat ik die appel pindakaas al eerder gezien had.
Klopt dus helemaal, als je op google zoekt zie je dat al ergens in 2000 voorbij komen.
Ik maakte het in de jaren 70, van de vorige eeuw, met komkommer.

Maar over goede site's gesproken.
Deze is dan zeker de moeite waard. Fit voor het Leven : Low GI in een notedop

Sorry, de link werkte niet, nu wel.
December 29, 2014, gewijzigd door Zauberhaft op December 29, 2014 om 07:38
http://fitvoorhetleven.com
(@boekenkind, je link werkt niet)

Inderdaad ook een mooie site, maar... Terug naar topic bodyboost svp.
En....probeer een positieve bijdrage te geven aan dit topic, is echt niet moeilijk!
December 29, 2014 om 06:49
Nu werkt de link wel en het is bodie boost.
Waar IK niets nieuws bij kan vinden.
Onbekend
December 29, 2014 om 08:31
Zo werkt het
Geen calorieën wel families!
BodieBoost doet niet aan punten of calorieën tellen en ingewikkelde dieetregels. BodieBoost werkt met 5 productgroepen: koolhydraten, groenten, eiwitten, zuivel en fruit. Van elke productgroep (familie) mag je 2 porties per dag eten. Alles is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt. Daarnaast zijn er 12 simpele regels één daarvan is dat snoepen en alcohol drinken (elke week) mogen om het leven leuk te maken en het dieet vol te houden. You only live once!
(Bron: zo werkt BodieBoost)

Oké; je eet dus 6 dagen per week gezond en 1x per week mag je iets snoepen of alcohol drinken. Niets nieuws dus, maar in een mooi nieuw jasje.
Voor veel mensen is slechts 1x per week iets snoepen of alcohol drinken namelijk al voldoende om af te vallen.
Iedereen wéét dat, maar er is een verschil tussen iets weten en iets doen... ;)
Wat mij betreft is het een prima, en zeker niet dure, dieetmethode.

December 29, 2014 om 08:45
Ben het met je eens Barkie, met gezond eten kom je een heel eind en met mate eten ook.
En je mag alles eten, maar je hoeft niet alles te eten!

:zaubertrommler:
January 24, 2015 om 18:29
De schellen vallen van m'n ogen! Echt!
Onbekend
January 25, 2015 om 04:18
@Tango :dikkeduim:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.