Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wordt de site nog bijgehouden ?

Geplaatst door Plofkip666 op January 7, 2015 om 08:10

January 7, 2015 om 08:10
Ik ben een tijdje weg geweest en ben weer terug (helaas). Maar het valt me op dat er geen 'nieuw nieuws' is. Wordt de site nog bijghouden? Kan ook geen abonnement afsluiten bij Jesse en anderen omdat zij hun profiel hebben verwijderd/
Mis ik iets of zijn de beheerders ermee gestopt?
January 7, 2015 om 18:04
Dat dacht ik ook al ja. ....?
January 8, 2015 om 04:22
ja ik zat ook al zo iets te denken... jammer hoor..
January 8, 2015 om 04:53
Dames

Lees ook even het topic. Toekomst van Valtaf.
May 20, 2015 om 10:14
Hoi Boekenkind,
Ik heb een probleem. Mijn profielfoto staat op de kop. Weet jij bij wie ik moet zijn om dat goed te krijgen?
Groetjes
May 20, 2015, gewijzigd door Boekenkind op May 20, 2015 om 10:30
@Pimpernel11

Nee, ik wist het ook niet, maar even proberen brengt uitkomst, hoop ik

Ga naar foto's meer foto's op je pagina.
Je ziet dan het ritsje wat je ooit hebt gedownload.
Onder elke foto staat opties, neem de 2e = Draaien. klik daar op en ga met 90graden draaien links of rechtsom aan de slag. Opslaan en klaar

Succes!!
May 21, 2015 om 04:48
Goedemorgen,
weet iemand hoe ik een door mij geplaatste herhaling van voedsel uit mijn dieetdagboek kan halen ? Heb al van alles met dag herhalen geprobeerd. Maar dat cummulateerd alleen maar. Bedankt alvast !!
May 21, 2015 om 05:05
@Tijgernootje

Als je achter het artikel kijkt, staat daar een kladblokje en een prullenbak.
Klik bij elk artikel dat je kwijt wilt op de prullenbak en klaar.

Vul je het "eet" dagboek in? ga dan op de (blauwe) regel staan die je wil verwijderen. Klik, er komt een scherm met de vraag o.a. of je wil verwijderen. Klik daar op.
Het programma springt terug naar het eetdagboek. Als je kijkt moet het product verwijderd zijn.
Je kunt met diezelfde actie ook de hoeveelheid enz. wijzigen.

:succes:
June 2, 2015 om 08:43
maar dan moet ik dat voor elke dag wijzigen tot zolang mijn herhaling duurt, deze wijziging zoals je beschrijft werkt bij mij niet in herhaling
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.