Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hallo

Geplaatst door op January 18, 2015 om 16:49

Onbekend
January 18, 2015 om 16:49
Hallo,
mijn naam is Maarten. Ben een jongeman van 32 en wil minstens 14, eigenlijk 19 kg afvallen, eerst maar eens beginnen met 5 kg.

Ga begin februari hulp krijgen van een diëtiste, maar ik zou graag ook steun krijgen en geven aan anderen die wat kilo's kwijt willen. De sportschool :angry: ook zo een crime vinden en het liefst lekker vet, veel, :ijsje: zoet en zout eten.

En nu maar veranderen, :gogogo:
:Imgood:Hulp gevraagd,
Maarten.
Onbekend
January 19, 2015 om 05:12
SUCCES
January 19, 2015 om 05:13
Hoi Maarten,

Welkom op deze site! Als je af en toe wat van je laat horen zal je ongetwijfeld steun van ons krijgen.
Ik heb je introductie op je profiel gelezen en vraag me af of je ook hulp krijgt voor je depressie en lage zelfbeeld. Dat lijkt me een hele belangrijke stap om de basis van de gewichtsproblemen aan te pakken.

Hou je sterk en maak gezonde keuzes!

Groetjes Emma
Onbekend
January 19, 2015 om 06:02
Dank je wel Mazzelof,
Hallo Emma, heb zeker Hulp bij mijn lage zelfbeeld en depressies. Helaas komen ze voort uit jeugd trauma, s en is chronisch geworden. Maar heb medicatie en gesprekken. Verder wandel ik veel met mijn hond waardoor ik lekker buiten ben en me beter voel.

Groetjes Maarten.
January 19, 2015 om 06:13
Wat leuk dat je een hond hebt! Daar kan je ook veel steun uit putten :) En heel goed dat je medicatie en gesprekken hebt. Helaas kan je die gebeurtenissen uit je verleden niet ongedaan maken maar wat je wel kan met hard werken is ermee leren leven. Goed bezig!
January 19, 2015 om 07:27
:succes3:
Ik vind sporten juist leuk, maar doe dit (krachttraining) dan thuis.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.