Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Test jezelf! (wel engels)

Geplaatst door Avla op January 28, 2015 om 09:08

January 28, 2015, gewijzigd door Avla op January 28, 2015 om 09:14
Zie deze link. Nieuwsgierig naar je hart~leeftijd? :hartje:
Zorg dat je het volgende bij de hand hebt, voor grotere nauwkeurigheid...
-Cholestorol geheel en LDL. (In mmol/L)
-Bovendruk van je bloeddruk.
-Lengte.
-Gewicht.

Hier onder het linkje.

http://www.heartage.me/#/your-heart-age/you
January 28, 2015 om 09:55
Mijn hart leeftijd is 16 jaar. Geconstateerd door een cardioloog.
Is altijd beter dan zo een testje. Want wie heeft al die gegevens die ze vragen??
January 28, 2015 om 10:34
O haha, @Boekenkind, da's prima voor elkaar toch? :petjeaf:
Ik heb al die gegevens die ze vragen zelf actueel bij de hand, nooit ouder dan een half jaar. Ik laat het controleren ook i.v.m. erfelijk cholestorol. Uitkomst werd bij mij 52.
January 28, 2015 om 13:44
@Avla
>>Ik heb al die gegevens die ze vragen zelf actueel bij de hand, nooit ouder dan een half jaar.<<
Ik ook, maar dat heeft echt niet iedereen. Ook ouderen niet.

Geen overerfde te hoge cholesterol, overerfde te lage bloeddruk en zwakke longen.
Dan kom je automatisch, lijkt het wel, ook een keer bij de cardioloog op bezoek.
3 dagen testen later, weet ik dat er 1 ding aan mij slank is. Mijn hart :lachen: en ik verder een hart van een 16 jarige heb. Oké, dank u wel en de groetjes.
January 31, 2015 om 09:27
Mijn hartleeftijd is 23, maar ik ben zelf 22. Prima dus :-) Ik weet mijn cholesterol ook niet. Volgens die test weet maar 1 op de 20 mensen van mijn leeftijd zijn/haar cholesterol. Verbaasd me niets ;)
May 4, 2015 om 07:21
Mijn hartleeftijd is 38 en ik ben zelf 43, is dus oké.
Ik ken mijn cholesterol niet van buiten, maar ik weet dat dat bij een vorig bloedonderzoek in orde was. Mijn
cholesterol is altijd iets boven de grens, maar dat komt omdat ik teveel goeie cholesterol heb en dat is dus volgens mijn huisarts in orde.

Als mijn hart jonger is dan mezelf, dan zal ik nog wel een tijdje meekunnen zeker?
May 5, 2015 om 05:10
Mooie uitkomst!
Ik heb wel alle gegevens als kennis.
Ben nu 51, going on 52, en hartleeftijd van 37!! :hartje:
May 5, 2015 om 05:21
Ik ben 67 going on 68 in a few months.
MIJN hart leeftijd is 55, ik kan nog even mee.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.