Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Smilies 46

Geplaatst door Twinkie op January 28, 2015 om 15:02

January 28, 2015 om 15:02
In deze topic kan je een "persoonlijke smilie" of een smilie voor je "club" aanvragen.
Lees aandachtig onderstaande richtlijnen door voor je je aanvraag doet!

Persoonlijke Smilie:
Iedereen die een profiel op Valtaf heeft kan één "persoonlijke smilie" aanvragen. Hoe die eruit komt te zien is helemaal aan jou. Om je een idee te geven van wat mogelijk is: Je naam in mooie (glitter)letters, een tekenfilmfiguurtje, iets rond je beroep, je sport, een doll, ook je huisdieren en gezin kunnen in de smilie verwerkt worden. We houden zo goed mogelijk rekening met je wensen, maar we kunnen echter geen exacte copy van je maken.

Club Smilies:
Enkel moderators van een club kunnen één smilie voor hun club aanvragen. Ook bij een "clubsmilie" kan haast alles, iets rond het thema van de club, enkele dolls of gewoon de clubnaam in mooie grote letters.

Voor meer inspiratie kan je kijken naar de reeds gemaakte "persoonlijke, of "club smilies" als je iets ziet wat je leuk vindt, plak dat dan bij je verzoekje zodat wij begrijpen wat je bedoeld en niet de hele lijst moeten doorzoeken.

Algemene Smilies:
Dit zijn smilies die door iedereen gebruikt kunnen worden.
Mis je een smilie voor een bepaald thema dan kan je dat ook
in deze topic laten weten.

Hoe gebruik je een smilie?
Elke smilie heeft zijn eigen unieke code die je kan zien als je met de muis op de smilie te gaat staan. Bij een persoonlijke smilie is de code altijd de :gebruikersnaam: Voor clubs is het altijd :clubnaam: als die naam te lang is, kan het zijn dat de code slechts een deel van de naam bevat.

Smilie aanpassen:
Als er veranderingen zijn is het natuurijk altijd mogelijk om je smilie te laten aanpassen. Mocht je van gebruikersnaam veranderen laat het ons weten dan kunnen we de code aanpassen. Deze is namelijk gelijk aan je gebruikersnaam.

Wanneer is je aanvraag klaar?
Dat kunnen niet precies zeggen. Dat hangt af van de hoeveelheid aanvragen voor je en van de smiliemakers die dan tijd hebben.
Omdat zoveel leden hun profiel tegenwoordig hebben afgesloten krijg je voortaan alleen "hier op het forum" "en niet meer in je dagboekje" een melding zodra je aanvraag gemaakt is.

Kom dus regelmatig even langs om te kijken.

Een bedankje achteraf stellen we bijzonder op prijs.

:twinkie::ladyinpink:
Onbekend
January 29, 2015 om 10:08
:bedankt: het is prima zo ,nu duimen dat ik nooit meer een nieuw account moet maken om op valtaf te kunnen komen .

:heelie:
January 31, 2015 om 17:43
:hallo3::hallo3:
:graag:

February 3, 2015 om 10:09
Hai,

tijd voor een nieuwe club en daar hoor een nieuwe smiley bij.
De oude clubs met oude smiley's zijn:
:opnaar2014::opnaardekerst2012::opnaardelente::opnaardewintertijd::opnaardezomertijd2012::opnaardezomertijd::opnaardezomervakantie::opnaarjuli2012:

Nu gaan we "op naar de zomer", wat mij betreft mag "op naar de zomervakantie" of "op naar juli 2012" "op naar de zomer" worden, zonder tekst over hoeveel kilo in hoeveel weken. Zo kunnen we 'm volgend jaar weer gebruiken :bloos: en scheelt het voor jullie veel werk.

Hoop dat het lukt. De club begint 6 februari.
Dank alvast!
:zonmarieke:
February 3, 2015 om 12:53

We hebben de clubsmilie voor" :opnaardezomer: aangepast.
Ook hebben we bij :opnaardekerst: het jaartal weggehaald, is het de bedoeling dat we ook bij die andere het jaartal en de doelstellingen weghalen, laat het maar even weten.

February 4, 2015 om 16:21
Hé, wat snel! Fijn!!!!
:dankjewel:
Als het niet te veel moeite is om de jaartallen en doelstellingen bij die anderen ook weg te halen, dan graag, dan kunnen we die ook vaker gebruiken :)
Ik ga 'm gelijk op de clubsite zetten, gaaf!
February 6, 2015, gewijzigd door Twinkie op February 7, 2015 om 09:29

:-8kilototpasen::5kmhardlopenmetmedebuddys::in16weken8kiloafvallen::opnaardekerst::opnaardezomertijd2::opnaarjuli:
We hebben bij verschillende clubsmilies de doelstellingen en jaartallen weggehaald.
Als er nog meer zijn die jullie graag aangepast willen hebben, laat het maar weten.

February 20, 2015 om 17:02
Dank jullie wel! Vanaf de zomer kunnen we verder met de smileys.
February 23, 2015 om 10:35
hoi hoi!

Zou ik mogen vragen om wat aanpassingen van mijn smiley?

Inmiddels heb ik geen lang haar meer maar een kort koppie een beetje zoals de smiley van twinkie maar dan zwart!

Ook zou ik willen vragen of de kleding veranderd kan worden in een lederen broek/legging met zwarte lange laarzen. Een een sexy shirtje/truitje met off shoulder mouwen ofzo gewoon lekker stoer zeg maar :)

Ik weet niet of er ook wat stoerdere vleugels zijn? kijk maar even wat mogelijk is
alvast onwijs bedankt voor de moeite!

:angelfairy:
February 25, 2015 om 16:50

:komtgoed: we gaan voor je aan de slag.

March 11, 2015 om 09:04
ik ben heel benieuwd :)
Onbekend
March 12, 2015 om 04:48
Ik wil graag een persoonlijke smiley aanvragen. Ik ben lang, heel stevig en heb heel lang (tot mijn kont) rood haar dat ik bijna altijd in een vlecht draag. Ik draag altijd rokken of jurkjes met een legging en draag nooit sieraden. Mijn man is nog langer dan ik, heeft bruine krullen (halflang haar) en heeft een buikje. Mijn driejarige zoontje is blond met ook halflang krullend haar en donkerbruine ogen. En dan hebben we onze hond. Een chocoladekleurige Engelse Cocker.
En kan de volgende tekst erbij; liefs van ICSI
En ik weet niet of het kan, maar kunnen er 15 vlinders bij? Dit heeft voor mij een bijzondere betekenis.. Vlinderkindjes..

Ik hoop dat dit kan? Ik ben benieuwd!

Liefs van ICSI
March 20, 2015 om 02:42

icsi: :lijst:

March 28, 2015 om 05:16
Ik wil graag een algemene smiley aanvragen. Ik zou graag het woord enthousiast in een smiley zien. Ik heb er zelf geen ideeën over hoe die eruit moet komen te zien. Maar ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

:drive33:
March 28, 2015 om 09:07
@Drive33

Die bestaat toch echt al en al heel lang ook.
:enthousiast:
Onbekend
April 23, 2015 om 04:33
Ik wil helemaal niet dwingend overkomen, maar mag ik vragen hoelang het ongeveer duurt voordat een persoonlijke smiley wordt gemaakt?
Ik heb geen idee hoeveel werk dit voor jullie is en vind ze zo leuk! Knap hoor!
April 23, 2015 om 15:00

We hebben je persoonlijke smilie aangepast en
hopen dat je je hierin kan vinden.

Icsi
Vragen staat vrij, en je hebt helemaal gelijkt het
duurt al wel een poosje. maar we zijn er weer en gaan voor je aan de slag.

April 23, 2015 om 17:12
Hai hai!

Super bedankt! Vind m heel gaaf geworden

xxxx
Onbekend
April 27, 2015 om 07:27
Ik heb geduld hoor! :noproblem:
May 6, 2015 om 13:51
Hallo,

Mijn gezin is inmiddels uitgebreid. Mijn smilie ziet er zo uit;

:kezia:

Ik heb er een jongetje bijgekregen, die inmiddels net zo groot is als het jongetje in de smilie.

De samenstelling is:
meisje 10 (bijna net zo lang als ik)
jongen 8
meisje 4
jongen 2

De beide meisjes hebben een bob-kapsel. De oudste donkerblond, de jongste lichtblond. De jongste heeft vaak een knipje.

Beide jongens zijn donkerblond en hebben een pele-kapsel, als jullie weten wat ik daarmee bedoel?

Ik hoef niet veranderd te worden...

Zou super zijn als jullie mijn gezin kunnen updaten!

Liefs,

May 6, 2015 om 18:19

We hebben :enthousiast2: gemaakt en onder "borden en tekst" geplaatst.

Voor :icsi: hebben we een persoonlijke smilie gemaakt
en hopen dat jullie je hierin kunnen vinden.

:kezia: we gaan voor je aan de slag.

Onbekend
May 6, 2015 om 19:15
WAUW!!!!!
Wat ontzettend gaaf! Ik ben er zo blij mee! Dat zijn wij gewoon!
Dank jullie wel!!!

:icsi:
May 9, 2015 om 09:47

May 9, 2015 om 09:47

May 15, 2015, gewijzigd door Backtopebbles op May 15, 2015 om 16:02
Ik zou graag mijn eigen smiley weer terug willen hebben. Het lukt helaas niet meer om in te loggen op mijn oude account Pebbles68. In mijn welkomsttekst van mijn huidige profiel heb ik hem nog kunnen krijgen maar verder lukt het niet hem te gebruiken. Die smiley was perfect samen met mijn inmiddels overleden hond. Ik zou heel graag dezelfde terug willen. Alvast heel hartelijk dank.
May 16, 2015 om 03:11
:pebbles68:

Bij mij doet hij het wel, tik je wel in kleine letters en met :: er voor en er achter??
May 16, 2015 om 15:42
He boekenkind. Goede tip ik gebruikte een hoofdletter P. Hij doet het dus gewoon. Helemaal goed en snelste oplossing ooit.
:pebbles68:
May 16, 2015 om 16:02
:+:
May 25, 2015 om 16:47

:smilie1:

May 27, 2015 om 11:39
Dames mijn hartelijke dank voor het aanpassen.

May 28, 2015 om 04:03

:backtopebbles:

May 30, 2015 om 14:59
Wauw, prachtig! Dank jullie wel!!

May 31, 2015, gewijzigd door Twinkie op May 31, 2015 om 15:13

:oeps:
:mrsmommy: we zien nu pas dat we vergeten waren om de code voor je persoonlijke smilie aan te passen aan je huidige nickname dat hebben we alsnog gedaan.

June 7, 2015, gewijzigd door Hanny72 op November 16, 2015 om 14:49
ik zou graag mijn smiley aan willen passen ik heette jojo72 nu heb ik gewoon mijn eigen naam gebruikt oftewel Hanny72

ik heb een vriend die even groot als mij is en samen hebben we een hond MAX mijn vriend heeft zwart kort haar geschoren en ik heb mijn haar gekruld halflang.

ik zou het leuk vinden een vrolijke kleurrijke achtergrond te hebben want ik ben gek op kleuren.
als het kan wil ik mijn ssmiley van dik naar dun laten gaan.
en dan mijn vriend ik en MAX op de voorgrond.
onze hond staat ook tussen de profielfoto's.
Oja ik heb een blauwwitte bril.
Ik loop meestal wel redelijk sportief erbij spijkerbroek met shirt of trui.

Alvast bedankt.
grtz Hanny72
June 9, 2015 om 06:03

:jojo72:
We gaan voor je aan de slag.

June 13, 2015 om 06:24
ok dankjewel ik wacht rustig af,
hanny72
June 14, 2015 om 08:41
Hoi dames! :D

Wat leuk zeg! Mag ik een persoonlijke aanvragen? Ik wil graag

Liefs
Toinette

Maar 'liefs' kleiner en 'Toinette' groot.
Ik wil liever geen doll erbij, maar ik houd wel van Shabby Chic achtige dingen. Een paar voorbeelden:

Ik verwacht niet letterlijk zulke plaatjes, hoor. :) Maar alleen om even te laten zien wat ik bedoel met Shabby Chic. Beetje oud, beetje (erg) romantisch, beetje (veel) bloemen.

Alvast bedankt!
June 15, 2015 om 05:31
Hallo Twinkie en Ladyinpink,

zouden jullie ook voor mij een smiley willen maken?
Liefst een doll met haar & bril zoals ladyinpink, maar ik heb donker haar. En met 2 Brits korthaar poezen, 1 blauw (oranje ogen) en 1 tabby (groene ogen). Als tekst "Groetjes, Mom59" onderaan er bij.

Alvast heel hartelijk bedankt!
Onbekend
July 6, 2015 om 01:58
Dames .
Is het mogelijk om mijn smiley wat kleiner temaken.??
July 8, 2015 om 12:54
Hallo, ik zou het leuk vinden om een paar kleine aanpassingen aan mijn smiley te krijgen:

* Ik ben niet meer blond, heb donker haar nu en het is wat langer.
* ik zou het leuk vinden als mijn smiley rolschaatsen zou kunnen dragen, het liefst lage witte met roze wielen :)

Verder is hij nog helemaal 'mij', perfect dus :D

:jennn:

August 7, 2015, gewijzigd door Vlinder17 op August 7, 2015 om 13:47
Hallo,
ook mijn smiley kan een update gebruiken. De rugzak mag weggehaald worden, mijn haar iets korter. De vlinders mogen weg.
Misschien kan mijn poppetje in een leuk hempje met rugdecollete over haar rechter schouder kijken? Op mijn rechterschouderblad heb ik namelijk een kleine vlindertattoo!
Als dat te lastig is, is het weghalen van de rugzak en vlinders ook voldoende hoor! Ohja, de knipoog mag ook 'uit'

Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de moeite!

:vlinder17:
August 10, 2015 om 16:22
ik zou ook graag smiley krijgen, ik weet nog niet goed hoe het werk omdat ik net op valtaf ben maar ik zou graag een met rood haar en een corgi hondje erbij willen hebben
Onbekend
August 12, 2015 om 06:15
Hallo,

Ik zou ook graag een smiley willen, graag een met bruin half lang haar in een leuk kort zwart jurkje met hoge rode pumps. ALsof ik naar een leuk feestje ga :-) Met liefs Claire en onder

Alvast bedankt!!

Liefs Claire
August 20, 2015 om 03:11
Zou je mijn smiley kunnen aanpassen? Zou je mij een lange broek kunnen geven in plaats van een rok en laten zien dat ik ook van breien houd? (dat ik bijvoorbeeld aan het breien ben)? Die radio met die muzieknoten mogen blijven.

Onbekend
September 15, 2015 om 08:23
Goede middag creatieve dames,

Graag zou ik ook een smilie willen aanvragen.
Mij als dame met 'normaal' postuur, donkere spijkerbroek met iets wijde pijpen en zwarte 'gympen'.
Een shirt met lange mouw, mooie v-hals, kleur maakt niet uit, lang donkerbruin haar over de schouders (als mogelijk gevlochten aan elke kan 1) met paar lichtere plukjes.
En daarnaast geschreven: Groetjes

Zou super zijn als dat lukt,

Thnx :justhealthyme:
Onbekend
September 17, 2015 om 07:59
Kunnen jullie mijn naam maken van touw/koord met daarbij een paardenzweepje? Mag wel beetje sierlijk. Rij af en toe paard dat het fijn vind om touwhalster te dragen

Alvast heel erg bedankt!
October 11, 2015 om 06:33
Jaren geleden hebben jullie een geweldige smilie voor mij gemaakt waar ik nog steeds dolblij mee ben. Ik vind hem echter zo leuk dat ik hem ook buiten valtaf zou willen gebruiken maar dat lukt me niet.
Kan ik het bestandje krijgen/kopen zodat ik hem ook buiten valtaf mijn smilie kan maken?
October 11, 2015 om 07:23
:backtopebbles:

Het kan wel, ik heb net jouw smilie gekopieerd en op mijn computer ingelezen.
Vervolgens getransporteerd naar Photo Bucket en dan de IMG kopiëren.
Je krijgt dan dit. ik zal het plaatje en de code even in een PB zetten. :succes:
October 16, 2015 om 16:14
Graag zou ik, i.v.m. persoonlijke omstandigheden (scheiding), de smilie van : nijntje35 : aangepast zien. Om het niet al te moeilijk te mken. De opzet mag hetzelfde blijven. Manlief eraf en de kinderen wat groter (nu 9 en 5). Alvast bedankt !
October 17, 2015 om 07:01

:nijntje35:
We hebben je smilie v voorlopig aangepast je kinderen zetten we er later bij.

hanny72
joj72
toinette
mon59
elly15*
jennn*
vlinder17*
nooitslankgenoeg
cvm3005
drive33*
:lijst:

:twinkie::Ladyinpink:

October 17, 2015 om 11:13
Dank je wel Twinkie, dat is snel !
October 25, 2015 om 07:11
Hallo Twinkie,

Zou je mijn smiley willen aanpassen? Poes is niet meer, ze is in juni overleden :(

:poefdekilosweg:
October 26, 2015 om 15:05
dankjewel alvast.
October 30, 2015 om 06:57
Hallo dames,

Zouden jullie mijn smiley willen aanpassen?

Mijn oudste zoontje is inmiddels 2 jaar oud en mag staand naast mijn man gezet worden, met handje vast oid.
Hij heeft rossigblond haar met een grove slag erin, dat wat langer is (tot zijn oren ongeveer).
Daarnaast hebben we sindskort nog een zoontje, nu 5 weken oud.
Die mag in mijn armen, dan klopt de smiley weer helemaal :).

:veetje:
November 8, 2015, gewijzigd door Prugeltje op November 8, 2015 om 08:04
Ben ik weer!! Na lange onderbreking weer terug. Mag bij mij de Sint Bernard weg? Zou ik een Maltezer vast kunnen houden. En intussen heb ik een roze/rode bril, zie foto.
Dat zou geweldig zijn! Alvast bedankt :ballonkado:

:prugel:
November 13, 2015 om 06:47
:hallo5:

Ik zou graag een persoonlijke smiley willen aanvragen.
mooi plaatje(poppetje) klein postuur liefst thema rock met zwarte bril korte haar(donkerrood en erbij man met rood haar tenger er onze dochter bijna net zo groot als mij met krullen rood lang haar met mooi rokje. als het mogelijk is zou ik graag symbool van autisme erin verwerkt willen hebben met vlinder. Letter graag ik glitter Minnie72 met klein vlinder er achter.
Ik hoop dat dit mogelijk is.
Alvast bedankt voor jullie inzet.

vr groet

Minnie72
Onbekend
November 15, 2015 om 12:07
Hoi.
Ik zou zou heel graag een persoonlijke Smiley willen.
Een slank poppetje met lang bruin, donkerblond haar en blauwe ogen. Het liefst met een spijkerbroek en een leuk topje. Stoer maar toch vrouwelijk.
Als het zou kunnen een vosje erbij want daar sta ik bekend om en heb ik een tattoo van. Als dit niet kan mijn rooie kat chef.

Mijn naam is Iris misschien met een leuk zonnetje achter de naam ofzo.
Je kan altijd naar mijn profiel foto kijken. :)
November 16, 2015 om 12:04
Hallo allemaal,

Weet iemand of dit forum nog wel actief is? Ik zie dat er al lang niets door de dames gepost is...

Onbekend
November 16, 2015 om 13:06
Ik zie het het is al een maandje stil..
Hoop dat je er nog zijn :) :(
November 16, 2015, gewijzigd door Twinkie op January 24, 2016 om 09:38
Ja hoor we zijn er nog maar zitten al een poosje
in een verbouwin/verhuizing met een zeer beperkte inrernetverbinding
We hopen dat over 2 a 3 weken weer alles op orde is.
We zijn jullie niet vergeten
het komt goed
groetjes twinkie

November 16, 2015 om 14:50
ok nog even geduld hebben dus...

wacht nog even rustig af.
November 18, 2015 om 08:24
Mijn smiley is enkele weken terug al deels veranderd i.v.m. scheiding.
De kinderen zouden nog een keer aangepast worden.
Graag wil ook mijn naam aan laten passen.
Het was Nijntje35 en is nu nijntjessecondlife

:nijntje35:
November 20, 2015 om 04:39
dank voor je bericht Twinkie! Succes met de verhuizing/verbouwing. We wachten geduldig af :).

Onbekend
January 5, 2016 om 02:37
Wanneer is mijn persoonlijke smiley af? Ben al van augustus aan het wachten....

Alvast bedankt!!
January 12, 2016 om 14:26
:hallo2::hallo2:

Hanny72 we zijn begonnen om een persoonlijke smilie voor je te maken, in je verzoek heb je het over je hond die je er graag bij wil hebben. Nou is het probleem dat ik niet op jouw profiel kan gaan kijken voor een foto of wat voor hond het is. Wil je dat even doorgeven aub.

January 13, 2016 om 16:13

Hanny72
Het lukt me niet om op je profiel de foto te bekijken.

:twinkie:
January 14, 2016 om 06:09
ik heb je buddie gemaakt Twinkie als het goed is kun je nu wel op mijn profiel.
January 22, 2016, gewijzigd door Twinkie op January 23, 2016 om 16:08

We hebben een persoonlijke smilie gemaakt voor:
:hanny72:
:toinette:
:mom59:
:vlinder17:
en hopen dat jullie je hierin kunnen vinden.

Je vraagt of je smilie kleiner kan is het dan de bedoeling dat het poppetje weg gaat en alleen de hond met je naam blijft staan.

Onbekend
January 23, 2016 om 06:42
Ik weet het zelf niet zo goed maar vaak met een berichtje van 2 regels is dit zo groot.
maar ja idee doe maar alleen de schnauzer en groetjes elly .
helemaal prima dan .
January 23, 2016 om 08:27
:elly15:
Is het misschien een idee om het poppetje te laten zitten dan wordt de smilie wel iets kleiner

January 23, 2016, gewijzigd door Twinkie op January 24, 2016 om 11:58

:elly15:
We hebben er dit van gemaakt als je liever het hondje alleen hebt kan dat ook laat maar even weten.

:nooitslankgenoeg:
:cvm3005:
:justhealthyme:
:prugeltje:
:kiewibo:
:smilie1:
Onbekend
January 23, 2016 om 14:33
oh die is ook erg mooi .
Ja laat die maar staan en:bedankt:

:heelie: de link doet het nog niet
January 23, 2016 om 14:54
De link van :heelie: is omgezet naar je huidige nickname :elly15:
Onbekend
January 23, 2016 om 15:25
Dank je Twinkie zal hem met plezier gaan gebruiken .
January 23, 2016 om 16:06
:graag: :elly15:

January 23, 2016 om 19:22

nijntjessecondlife
Ik wil je kinderen bij je smilie gaan zetten, maar ben vergeten hoe oud en wat, jongen of meisje
het zijn, wil je dat even doorgeven.
January 24, 2016, gewijzigd door Hanny72 op January 24, 2016 om 05:24
Ik vind de smiley erg mooi alleen zijn Jan en ik even groot en zou ik ipv een geknoopt vest een gewoon vest kunnen krijgen voor de rest helemaal blij mee.
January 24, 2016 om 06:32

Ik heb het aangepast en hoop dat dit is wat je bedoelde.
January 24, 2016 om 06:53
Op het plaatje ben ik een kop kleiner in werkelijkheid zijn we even groot voor de rest ben ik tevreden
January 24, 2016 om 07:07
Ik heb het aangepast maar het duurt even voordat het op de site is doorgevoerd.

January 24, 2016 om 07:58
Hij is super dankjewel voor het maken.
January 24, 2016 om 10:25

:nijntjessecondlife:
In je verzoekje gaf je aan dat je twee kinderen van 5 en 9 hebt. Ik heb je vorige persoonlijke smilie nog gevonden en daaruit opgemaakt dat het 2 zoontjes zijn.
Ik hoop dat je je hierin kan vinden.

January 24, 2016 om 13:08
Dank je wel voor het aanpassen van mijn smiley. Ik ben er blij mee.

January 24, 2016 om 13:58
January 26, 2016 om 12:27
Hoi Twinkie. Willen jullie mijn smilie aanpassen. Heb een 3 de hond er bij.
Weet niet of het mogelijk is om naast de zwarte herder een iets kleinere zittende "gele" herder er bij te zetten? Dezelfde kleur als de meest linkse.

Dank je wel alvast
:debster:
January 26, 2016 om 13:36
Ik heb je smilie aangepast en hoop dat je je hierin kan vinden.
Onbekend
January 28, 2016 om 00:31
Super bedankt dames!
Ben er blij mee.
January 28, 2016, gewijzigd door Nijntjessecondlife op January 28, 2016 om 01:02
@TWinky: De jonste is een meisje. Bruin, lang haar. Stoer typje
January 28, 2016 om 07:14
Hoi, ik had ook een smilie-vraagje: bij hobby's staan een paar plaatjes over breien, maar ik mis nog een hakend poppetje. Waarom haken? Mijn ideale manier om iets om handen te hebben zodat ik niks in mijn mond kan stoppen :tong: Zou het kunnen?
January 28, 2016 om 08:58
@Katsumi

Waarschijnlijk is er geen haakplaatje omdat die er niet zijn.
Ik heb ook al eens alles afgezocht naar een hakend figuurtje, maar niet gevonden.
Maar onze dames zijn geweldig, dus wie weet.

January 28, 2016 om 12:47
Hallo, wat leuk deze smile site.Ik heb er ooit een laten maken..misschien ook wel door jouw/jullie.

Zou je deze aan willen passen :tbtje: .Geen cavia's . kort (er) haar en nog een klein hondje naast de boxer . bv een engelse stafford.zou superleuk zijn.. Alvast bedankt.gr Tessa
January 29, 2016 om 02:07
Wist niet dat dit kon..... Lijkt me wel heel leuk..... Ben dol op honden dus zou het erg leuk vinden als jullie er 1 voor mij zouden willen maken...... Dank alvast!!!
January 30, 2016 om 03:11
Hallo Dames,

Wat een mooie smiley hebben jullie er van gemaakt, dankjewel!!
Het haar van mijn oudste zoontje is iets blonder, zouden jullie dat kunnen aanpassen?

Verder helemaal tevreden!!

January 30, 2016, gewijzigd door Twinkie op January 30, 2016 om 19:18

:oeps:
Ik heb het aangepast.
Op verzoek van :katsumi:
heb ik :haken: en :haken2: bij "activiteiten / hobby" geplaatst.

:tbtje:
Je kapsel is aangepast en de cavias zijn weg.
Wil je even de kleur van de hond doorgeven.

Cabrio1:
Wil jij even doorgeven om wat voor honden het gaat.

Ik heb het aangepast, en hoop dat dit is wat je bedoelde.

January 30, 2016 om 14:09
TOP !!!!

:bedankt:
January 30, 2016, gewijzigd door Twinkie op January 30, 2016 om 14:14

January 30, 2016, gewijzigd door Twinkie op January 30, 2016 om 19:15

:topicclosed2:

February 1, 2016 om 12:11
Ik ben er al VET blij mee ! dankje wel. En als er een andere hond (kleur)bij komt, weet ik jullie te vinden.Echt super leuk dankjewel :tbtje:
February 1, 2016 om 16:54
Dank jullie wel voor de aanpassing

February 9, 2016 om 07:52
Super, hartstikke bedankt voor het aanpassen!!

Onbekend
February 16, 2016 om 09:11
Hallo
Ik had een vraagje
Zouden jullie voor mijnook een leuke smilie kunnen maken b.v ik heb een bruin wit boerenfoxje Lucky dat is me maatje(buiten mijn man natuurlijk hihi)
Ikzelf heb gemileerd zwartgrijs haar zie foto
En ben vaak sportief gekleed spijkerbroek shirt En dan bv met groetjes Adelaide
Alvast bedankt groetjes
April 3, 2016 om 07:30
Hoi Twinkie, zou je voor mij ook een smiley willen maken?
Ik heb lang bruin haar met slag. Ik draag graag een zwart/witte polkadot rokje met eronder zwarte pumps met van die riempjes over de wreef. Ik vind het leuk als de tekst: 'Groetjes, Goal4me' erbij komt te staan. Ook hou ik van glitters en wat beweging in de smiley.
Voor de rest laat ik me verrassen.
Alvast super bedankt!
Groetjes Goal4me
April 4, 2016 om 14:04

:topicclosed2:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.