Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Mattisson Citroensapkuur

Geplaatst door Jackyb op March 9, 2015 om 09:50

March 9, 2015 om 09:50
kent iemand t en werkt t heb t besteld wil dit proberen want ik wil eigenlijk effe wat afvallen maar heb geen power momenteel maar ben veel te zwaar ik wil met dit middel samen om de stimulans te vinden want t is drastisch nodig om af te vallen

kent iemand Mattisson Citroensapkuur en wat is je ervaring ermee
gr jacky
Onbekend
March 9, 2015 om 14:19
Ik heb even gekeken op Internet, maar hoef je dan enkel 3 x daags 1 capsule met ruim water in te nemen tot het gewenste resultaat bereikt is? Dus verder hoef je niets te wijzigen aan je eetpatroon?
March 10, 2015 om 03:56
@Barkie

Nee, dat is het nu juist, als je andere artikelen leest mag je gewoon lekker door (vr)eten, 3 pillen per dag en hoppa, het vet vliegt eraf. Als je de reclame mag geloven tenminste.
Citroen helpt bij het afvallen, dat is zeker, maar dan zal je ook iets aan je eetpatroon moeten doen.
Het er met gemak aan eten en met een handje pillen de overtollige kilo's er afkrijgen lijkt nog steeds de makkelijkste oplossing. Met dank aan de afval industrie.

Sorry Jacky B.

Maar ik heb de resultaten van de "Echte" citroensap kuur gezien. 20 kilo eraf en zodra ze stopte er 40 kilo bij. Ik vrees dat het met de pillen exact hetzelfde zal zijn.
Onbekend
March 10, 2015 om 07:53
Daar was ik al 'bang' voor...
Net als jij ken ik wat mensen die een 'echte' citroensap kuur hebben gedaan.
Het ligt er maar net aan waarom je zo'n kuur doet, want er zijn ook mensen die zo'n (citroen)sapkuur doen bij wijze van 'grote schoonmaak'...
Doe je het om af te vallen dan zijn de verdwenen kilo's er inderdaad weer snel, en vaak met de nodige extra kilo's, weer bij.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.