Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Grafiek eetdagboek

Geplaatst door NieuweDag op March 25, 2015 om 04:34

March 25, 2015 om 04:34
Hallo!
Ik bekeek mijn grafiek van mijn eetdagboek, alleen vind ik de schaal heel onlogisch.
Deze loopt tot 12000 kcal.
Nu lijkt het me heel erg onverstandig als iemand zoveel op een dag binnenkrijgt, danwel verbrand ;)

Kan deze misschien verkleind worden, zodat mijn lijntjes niet zo inieminie zijn?
Ik denk dat een maximum van 5000 al ruim voldoende is voor de mensen die hier op de site zitten!
March 25, 2015 om 04:55
Die schaal wordt per lid automatisch aangepast naar hoeveelheid gebruikte calorieën.
Dus heb jij zelf ergens een foutieve ingave gedaan. Om dit te corrigeren zul je dus je oude eetdagboeken moeten nakijken. Als je per maand even terugkijkt zie je vanzelf welke dag het betreft.
March 25, 2015 om 05:06
Ja, dat helpt wel. Zo had ik ergens in mijn eetdagboek staan dat ik 90 plakken roggebrood op had in plaats van 90 gram. Dat scheelt wel een paar kcal... Nu heb ik het aangepast en is ook mijn grafiek een stuk beter leesbaar.
March 25, 2015 om 09:02
Ah, bedankt! Inderdaad, 75 stuks pistolet ipv 75gram, hahaha!
Thanx!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.