Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afslankboeken

Geplaatst door Dinella1966 op June 20, 2005 om 09:18

June 20, 2005 om 09:18
ken je eigen hoofdmenu van patty harpenau.
goed boek
June 20, 2005 om 12:17
ja het boek van Phil is een aanrader. Er zit ook een boekje bij waarin je je eetgedrag elke dag opschrijft. Mij helpt het niet,maar een aantal mensen om mij heen wel. Omdat het echt aantoont waar je de fout in gaat. succes meid!
June 20, 2005 om 12:45
en nu afvallen van allen carr
June 20, 2005 om 13:05
het allerbeste zijn die van Chris Kerfs, een vrij bekende dietiste uit Turnhout in belgie. zij heeft ondertussen 3 boeken. De eerste (Gezonde Belg) geeft voor elke dag van het jaar een menu dat tenminste haalbaar is (aardappels, salades, soepen, stoofvlees,... gewone dagelijkse kost maar dan met heel goede tips om extra mager en lekker te bereiden), boek 2 is een soort van calorietabel (zoveel boterhammen) waarin alles in lijstjes staat en boek 3 (mag pure chocolade dan wel,) zijn allemaal vragen die zij als dietiste krijgt beantwoord.
Sonja Kimpen met een leven lang slank.
Nieuw en hot is het wasborddieet, beetje overdreven en in samenwerking met tijdschrift men's health, meer voor mannen die een sixpack willen voor de zomer echt begint.
Als je er echt meer wil, stuur gerust een berichtje, ben namelijk verantwoordelijke voor de kookboeken (mmmm) en daaronder vallen ook de dieetboeken, kan je hier veel meer over vertellen.xxx caro
June 20, 2005 om 14:20
Heb net het boek :het hellerprogramma gelezen.Van Rachael en Richard Heller. Daar ben ik dus helemaal weg van.Als het werkt zoals zij zeggen dan verklaar ik ze heilig.
Morgen begin ik met hun dieet en daar doe ik uitgebreid verslag van iedere dag op mijn site.
June 22, 2005 om 05:01
Ik heb zelf het meeste aan het boek bodyforming van Petra Regelin (in combinatie met gezond eten en veel water drinken). Een boek vol gerichte oefeningen voor:
platte buik en sterke rug
slanke benen en stevige billen
een welgevormd bovenlichaam
vetverbranding
June 22, 2005 om 06:43
Ik heb mezelf net ook een Dr. Phil boek cadeau gedaan, althans besteld via internet. Ik hoor er goede verhalen van en ik worstel zelf vooral ook wel met die mentale omslag, omdat ik wel merk dat ik dus makkelijk weer terugval in oude patronen. Ik ben wel benieuwd wat hij daarover schrijft in zijn boek.........
June 22, 2005 om 07:14
Ik heb het boek van Dr Gillian McKeith (je bent wat je eet)
En van Dr Phil die laatste vind ik een beetje langdraderig eigenlijk
Staan wel leuke dingen in maar het zo'n pil.

Het boek je bent wat je eet is erg nuttig en ik haal er ook wel dingen uit waar ik wat aan heb.

June 23, 2005 om 12:30
Dr Phil is super!
Af en toe heb ik het idee dat hij me aankijkt en persoonlijk aanspreekt: het is niet makkelijk, maar het is te doen! (+) Jij hebt het in de hand, jij bent de baas. Ik heb het boek nog niet uit trouwens. Maar hij heeft me nu al nieuwe motivatie gegeven. :zoefzoef:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.