Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Steeds opnieuw inloggen

Geplaatst door Nanda op June 20, 2005 om 01:44

June 20, 2005 om 01:44

Wat is dat toch met deze site. Ik moet me bij elke pagina die ik open opnieuw inloggen. Daarnaast verschijnen berichten die ik type vaak niet op de site en moet ik stukjes soms wel twee of drie keer schrijven. Ligt dit aan mijn PC of aan de site?

:knuffel:

Nanda
June 23, 2005 om 01:50
Nee, dat bedoel ik niet. Elke keer als ik een bericht verstuur, moet ik me weer opnieuw inloggen. Als ik in andersmans dagboeken wil lezen....moet ik me steeds weer opnieuw inloggen....als ik het van onderwerp in het forum verander..moet ik me steeds weer opnieuw inloggen.

Daarnaast, als ik de knop "plaats bericht" intoets, dan moet ik me eerst weer opnieuw inloggen en vervolgens is mijn bericht niet geplaatst. Ik wordt er echt moedeloos van. Ik heb dit probleem nog nooit gehad (en ik zit al meer dan een jaar op de site). Het is ineens. En het heeft niets met de online tijd te maken, want ik moet me elke minuut opnieuw inloggen.

Dit wordt zo irritant dat ik al een paar dagen niet meer op de site zit, terwijl ik voorheen elke dag wel een paar keer kwam kijken.

Maar ik merk uit jullie reacties dat ik de enige ben met dit probleem....?
June 23, 2005 om 03:14
Je kunt proberen om je veiligheidsinstelling of je privacyinstelling in je browser wat lager te zetten. Misschien dat dat helpt.
June 27, 2005 om 07:14
Ik heb er ook last van dat ik steeds moet inloggen.
Zal eens kijken of ik wat kan veranderen in de beveiliging.

Het kan best zijn dat het komt door de service pack van microsoft.

Groetjes Esther
June 27, 2005 om 11:37
Wie het weet mag het me vertellen.
June 28, 2005 om 07:54
Wat mij is opgevallen, is dat ik er geen last van heb als ik verder geen programma's heb openstaan. Dan gaat het dus goed.

Waar het aan ligt, weet ik niet. Misschien met mijn surfer. Hoe dan ook, wat mij betreft is het opgelost.
July 1, 2005 om 09:41
Tja... ik heb het ook, maar aangezien deze computer meer een hobby is van m'n vriend heb ik er de ballen verstand verder niet van !
Wat ik wel weet is dat alles erop en eraan zit, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat wat met deze site heeft te maken.

Het is in ieder geval knap lastig :pc:
Wie meer weet mag mij het ook eens uitleggen !

x Cherry :kersen:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.