Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Cla 500

Geplaatst door Jeannine op June 20, 2005 om 04:56

June 20, 2005 om 04:56
Ik heb dit bij het kruidvat gekocht,resultaten weet ik niet, nog niet meetbaar. 3 x daags 2 capsules.
June 27, 2005 om 04:41
Ik heb ze inderdaad ook in combinatie met Bio Chromium tabletten geslikt. Zeker 3 maanden lang, dus ik kan wel zeggen dat ik ervaren ben.

Ik ben er inderdaad mee afgevallen, maar ik durf niet te zeggen of dat van die tabletten kwam. Ik was op dat moment echt super gemotiveerd om af te vallen. Snoepte niet meer, dronk meer, ging sporten en ik slikte die pillen.

Achteraf denk ik dat ik die pillen alleen nodig had om me eraan te helpen herinneren, dat ik op dieet was. Het kost een hoop geld en dan zou het toch zonde zijn om dan een dieet niet door te zetten.
Ik denk dat ik ook zonder die pillen behoorlijk wat afgevallen zou zijn. Een collega van mij zweert er trouwens bij.

Ik zou die dingen nu niet meer kopen, want afvallen kan je ook zonder al die dure zooi.

Veel drinken, niet meer snoepen, bewegen en gezond eten....dat zijn de sleutelwoorden.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.