Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Jam and Jam & petals

Geplaatst door Toinette op June 13, 2015 om 12:05

June 13, 2015 om 12:05
Haai!

Ik heb een onwijs lekkere jam weten te bemachtigen: rozenblaadjesjam. Gelukkig stond er op de verpakking hoeveel van wat er in zat.

Maar nu komt het. Het merk is Jam and Jam. Nu heeft iemand dat aangepast in Jam Jam. Het merk is echt Jam and Jam. :) Ik vermoed dat een van de moderators het heeft aangepast toen ik het invoerde omdat er nu ook Jam, Rose Patel staat en ik Rose Patels Jam had geschreven. Dat is ook het tweede dingetje; het is petals, niet petal.
Wil hem gerust weer rechttrekken in Jam and Jam & petals, maar ik wilde er ook even bijvertellen dat het dus echt zo is. :) (Ter voorkoming dat het weer teruggedraaid wordt en dat we misschien zo aan de gang blijven).
June 13, 2015 om 12:33
>> Ik vermoed dat een van de Moderators het heeft aangepast.<<
Dat is wel zeker, want dat zijn de enige die dat kunnen.
Ik denk zelfs dat ik dat gedaan heb, vlak voor mijn vakantie.

Wil je het verbeteren alsjeblieft?
Noem het dan wel jam, rozenblaadjes rose petals jam
met als merk jam and jam of jam & jam.
June 13, 2015 om 12:48
Ook die rozenblaadjes erbij? Want dat staat niet op de pot. Dacht aan dit eigenlijk:

jam, rose petals jam (Jam and Jam)
June 13, 2015 om 13:04
Doe die rozenblaadjes er maar wel bij.
Ook al staat het niet op de pot. Het moet voor iedereen duidelijk zijn wat het is.
Ik snap nu ook waarom er jam jam staat.
Ik vond een Belgische website van confiture "jam jam" die aardbei rozenblaadje jam in zijn assortiment heeft.
Jam and Jam krijg ik alleen een of ander Russisch/Poolse site, met een adres in Engeland.
Waarvan dan weer niet duidelijk is WAT ze verkopen.
Zoals je weet checken we elke nieuwe die nog geen entry in de Tabel heeft.
Op is het wel een merk? Heeft dat merk dat wel in het assortiment enz.
Als dan een merk, in mijn optiek, verkeerd geschreven is, dan pas ik dat aan.
Kan ik het helemaal niet vinden, maar wel als recept, dan wordt het OOK geweigerd.
We doen dat om te voorkomen dat er allerlei zelf verzonnen merken de tabel in sluipen.
De leden zijn erg spitsvondig, denken ze, maar we hebben de meeste fake's al voorbij zien komen.
Overigens we checken sowieso alles, ook om dubbele te voorkomen.
Als mensen eens leren wilde dat ze altijd eerst op het product en dan de smaak moeten zoeken, zou al enorm schelen.
June 13, 2015, gewijzigd door Fazant op June 13, 2015 om 13:12
@Toinette, Ik had dat dus veranderd. En zal het verder aanpassen
En wel om 2 redenen.
1e. Volgens de regels moet het produkt eerst genoemd worden, gevolgd door een ,(komma) en dan de toevoegingen.
2e Dezelfde reden als Boekenkind nl
<<Ik snap nu ook waarom er jam jam staat.
Ik vond een Belgische website van confiture "jam jam" die aardbei rozenblaadje jam in zijn assortiment heeft>>. enz.enz.

Overigens kom ik straks ook even terug op de ijsjes in het andere topic. Heb hier bij de grootste Nederlandse Lidl een strooptocht gehouden en het cheffie over de "rooie" gejaagd.

En @Boekenkind, ga jij eens gauw echt vakantiehouden:hangmat2:
June 13, 2015 om 13:14
Het klopt dat het een Bulgaars potje is. :) Dus dat klopt. Ik heb het potje gevonden op het internet, maar met andere (Bulgaarse?) opschrift. In het NL kan ik hem niet vinden. Ik heb het potje gekocht bij Oil & Vinegar, maar die hebben weer geen plaatje erbij op hun site.
*Checkt tijdens het schrijven*
http://ca.oilvinegar.com/rozenjam.html
O, nu wel! Maar daar staat weer niet het merk op (iets andere label). Wil je anders dat ik er een foto van maak en dat ik het naar je toe zend? Via een moderatorsmail ofzo. Daar staat het op.
June 13, 2015 om 13:16
En ondertussen staat er een bericht er tussen. :P Hoi Fazant.
Het is dus geen Belgische confiture, maar Bulgaars. Aan jou dezelfde vraag: wil je dat ik er een foto van maak en naar je toe zend (modmail ofzo).
June 13, 2015, gewijzigd door Toinette op June 13, 2015 om 13:23
Ik heb het even anders gedaan. Via mijn persoonlijke pagina heb ik een foto van het potje geupload.
http://toinette.valtaf.nl/fotos/
June 13, 2015 om 13:27
Hoi Fazant, fijn dat je het overneemt. Ik dacht, die geniet ook van het :zon: mooie weer.
Ik ook hoor, maar mijn uitzicht is fraaier, denk ik. Oceaan oceaan en nog eens oceaan.
Oke, ik ga al in mijn mandje. :hangmat: is zo onhandig.
June 13, 2015 om 13:35
@Toinette, zal best kloppen dat het onwijs lekker is. In de tropen bestaat Rozensiroop. In nederland te koop via de toko's. Lekker aangemaakt als limonade, maar ook een scheutje over kwark oid is niet te versmaden.

June 13, 2015 om 13:52
:D Ik kende het niet. Ik vond het tijdens het shoppen in een andere stad. Hij is echt lekker en de volgende keer neem ik 2 potjes mee. :P
Bedankt voor je reactie.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.