Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dash diet

Geplaatst door Katiemama op July 14, 2015 om 05:14

July 14, 2015 om 05:14
Zijn er hier mensen die het Dash Diet volgen?
July 14, 2015, gewijzigd door Tangobeer op July 14, 2015 om 17:35
Dat is toch een dieet tegen hoge bloeddruk? Niet persé voor gewichtsverlies? Mijn bloeddruk is gelukkig toppie.
July 15, 2015 om 08:22
Het is Dash Diet Weight Loss Solution. Afvallen en een gezonde manier van eten vind ik een prima combinatie. Het werkt ook heel goed voor bloeddruk en hartkwalen. Gelukkig heb ik van beiden geen last en wil dat graag zo houden :-)
July 15, 2015, gewijzigd door Rommeltjes op July 15, 2015 om 09:06
DASH staat voor Diet Approaches to Stop Hypertension. In eerste instantie is dit dieet ontwikkeld om je bloeddruk op een natuurlijke manier te verlagen dmv. van voeding en niet met medicijnen. De voeding is gebaseerd op een lage zout inname, meer groente en fruit, wit vlees, vis, peulvruchten, pitten en zaden, gezonde vetten (en geen pakjes en zakjes, kant en klare maaltijden en matig met rood vlees en suiker). Een positieve bijkomstigheid is doordat je gezonder eet ook gewicht verliest.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.