Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Problemen...

Geplaatst door Katsumi op July 21, 2015 om 02:45

July 21, 2015 om 02:45
Ben ik de enige die sinds gisteren zoveel problemen ondervindt met de site?
Als ik inlog kom ik eerst op een foutpagina van Copernica, bij 2de keer inloggen kom ik wel op valtaf. Maar eens ik daar ben doet dieetdagboek het niet en krijg ik nog regelmatig die copernica pagina tussendoor te zien.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Groetjes
July 21, 2015 om 02:49
@Katsumi

Nee, je bent niet de enige. We hebben er allemaal last van.
Zie Topic algemeen.
Ik heb gisteravond al op die Copernica site op de regel "Neem contact met ons op" geklikt en laten weten dat Valtaf weer een zootje traag en ongeregeld is.
Dat Ik niet zit te wachten op een link naar Copernica.
En jawel, NA 8.30 vanmorgen ben ik nog niet tegen Copernica op gelopen.
Laten ze iets van zich horen verder?? Nee natuurlijk.
July 21, 2015 om 02:57
Bedankt, hier doet hij het ook weer :zbloembedankt:
July 21, 2015 om 03:10
HIJ DOET HET WEER!!!
:enthousiast::enthousiast::enthousiast:

Gek vraagje, maar is dit vaker voorgekomen? Ik was namelijk even bang dat de site uit de lucht was....
July 21, 2015 om 04:40
Keurig berichtje ontvangen van Copernica.
De server problemen zijn opgelost en het werkt weer.
Onbekend
July 21, 2015 om 04:53
Ik heb ook een net een antwoord gekregen op fb erg attent .
Helaas hebben we enkele dagen problemen gehad met de servers waar Valtaf.nl op draait. Vandaar dat de website tijdelijk niet werkte.
maar alles zou nu naar behoren moeten werken .
July 21, 2015 om 06:42
Ook ik heb een keurig bericht gehad. Gelukkig nu weer wel eens.

@Toinette

Het oepst vaker, maar niet zo dat we naar de Beheerders site worden door gelinkt.
DAT was voor mij ook nieuw.
February 23, 2016 om 09:09
Bij al mijn berichtjes krijg ik:

HTTP 500-fout

Dat is vreemd... Deze pagina kan niet worden gevonden door Microsoft Edge

Deze pagina kan niet worden weergegeven, mogelijk vanwege onderhoud aan de server van deze site of vanwege een programmeerfout.

Probeer dit
•Ga terug naar de laatste pagina

Kunt u dit probleem oplossen?
February 23, 2016 om 09:30
Opgelost!
February 23, 2016 om 10:29
Nogmaals mijn dank Clyde.

February 26, 2016 om 04:40
vandaag lijkt het het weer ok te doen,
maar had hier ook ruim 1.5 week dat het enorm traag was,
met als toppunt gisteren. Toen zat ik echt heel lang naar het oproepen van de pagina's te kijken.
uiteindelijk kwam ik er wel, maar het ging niet van harte.
February 27, 2016 om 09:03
maar een dag later is het weer compleet mis..
ben al een half uur bezig om een belegde boterham in mijn dieetdagboek te proppen..
voordeel is wel dat irritatie een hogere verbranding creëert dan ontspanning
February 27, 2016 om 09:44
Klopt, het is weer niet geweldig vandaag.
Maar eigenlijk alleen het eet/dieet dagboek. De rest doet het "normaal".
Echter, nu vragen om actie heeft geen zin. In het weekend gebeurd er niets.
Kan ook zo maar zijn dat het morgen allemaal weer normaal werkt. :duimen: daarvoor dan maar.
March 2, 2016 om 05:43
HELP!
Ik krijg dit:

Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website

Dit betekent mogelijk dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.
Ga in plaats daarvan naar mijn startpagina

Doorgaan naar deze webpagina (niet aanbevolen)

Groetjes
March 2, 2016 om 05:54
@Kwartjes

Soms krijg ik dat soort mails ook.
Ik ga dan gewoon naar www. valtaf.nl en log van uit dat scherm in.
Het Wereld Wijde Web is soms raadsel achtig.
March 2, 2016 om 06:06
Is opgelost, we zijn bezig om dit probleem permanent op te lossen.

grt
March 2, 2016 om 06:49
Boekenkind, dat heb ik gedaan. De site lijkt dan wel een rommeltje. Alles staat door elkaar.

Groetjes.
March 2, 2016 om 06:53
Beste Clyde, het is nog niet opgelost. Twee keer ging het goed en daarna niet meer. Wil je niet liever diepzee gaan duiken i.p.v. dit "zeurende" mens te helpen? Haha.

Groetjes.
March 2, 2016 om 07:09
@Kwartje,

Ja ik denk dat Clyde inderdaad liever gaat duiken dan de site draaiende houden.
Maar hij schreef OOK, dat ze bezig zijn het probleem voor eens en altijd op te lossen.
het kan dan zijn dat het even goed gaat en dan weer even niet.

Overigens. Als ik via www. valtaf.nl naar de site ga en dan rechtsboven inlog, gaat dat als een zonnetje, niets rommeltje. Ik denk toch dat het of aan jouw browser of je computer ligt.
Ik werk met linux, tegenwoordig, omdat ik met Windows 10 en Edge (wat een waardeloze browser) tegen jouw problemen opliep, weliswaar andere maar zo ongeveer wel het zelfde. Gewoon voor een ander systeem gekozen (laptop) die dan weer niet lijkt op mijn andere systeem, nl. Apple met safari.
Linux is Ubuntu met google chrome, wat een verademing. Nooit meer Microsoft in mijn huis.
Ik kan het je aanraden.

En nu weer genieten van het zonnetje op mijn balkonnetje,. Curaçao is fijner, maar dit is ook lekker.
March 2, 2016 om 07:09
ik merk idd dat het nog niet opgelost grrrr

Tijdelijke fix tot het opgelost is... wanneer je klikt op een link in je email notificatie zie je de melding van "beveiligingscertificaat".... Verander dan in de url de https naar http.... en druk op enter dan werkt de url weer.

Ik zou niks liever willen dan duiken ;) helaas moet ik daarmee even wachten

groetjes

March 3, 2016 om 05:00
Alleen jouw linkje werkt Clyde.

Groetjes.
March 3, 2016 om 05:13
Alle toekomstige linkjes zullen werken, kan het helaas niet in al verzonden mailtjes fixen. In de nabije toekomst gaan we het wel oplossen voor de linkjes met https.

groetjes
March 3, 2016 om 05:53
Klopt wat je zegt Clyde. Dank voor al je moeite.

Groetjes
May 24, 2016 om 09:55

Bloemetje.

Vlinders.

Eerst deden deze linkjes het met muziek, maar nu niet meer. Enig idee, waaraan dat ligt?

Lieve groetjes
May 24, 2016 om 10:01
@Kwartjes,
Dat ligt niet aan Valtaf, want het zijn links naar een andere site. En ik hoor bij beide links gewoon een muziekje.
May 24, 2016 om 10:09
Ik hoor ze ook, gewoon met muziekje.
Bij de bloemetjes op het plaatje klikken en bij de vlinders op het penseeltje.
May 24, 2016 om 10:44
Dank je wel Barkie en Boekenkind. Dan ligt het aan mijn computer. Windows 10.
May 24, 2016 om 11:02
Lijkt me sterk dat het aan je computer ligt, of te wel aan de Windows 10.
Ik werk op een Apple IMAC maar ook geregeld op een laptop waarop Linux is geïnstalleerd, daar hoor ik het ook gewoon op. Bij andere programma's heb je wel gewoon muziek?
Ik had een poos terug opeens geen You Tube geluid meer. Kwam omdat ik iets had verwijderd die dat aanstuurde. Was toen nog in Windows 10 overigens. Java Scrips? Adobe? een van die twee!!
May 24, 2016 om 12:54
May 24, 2016 om 13:18
Zal niet lachen hoor

May 24, 2016 om 14:45
Het is al erg genoeg!!!! Zo stom.
May 24, 2016 om 15:50
Ik glimlach, mag dat wel?
Mijn ex bracht de videorecorder terug naar de winkel, hij nam niets op. Nee wiedes als je hem niet ergens in de TV stopt. Het heeft weken geduurd voor dat hij het mij durfde vertellen.
Toen heb ik wel heel hard gelachen.
May 25, 2016 om 09:12
Ja hoor en lachen ook.
Zo heb je van die dingen, die je altijd bij blijven. Leuke herinneringen.

Ik krijg weer vaak "oops" en de stekker zit erin. Haha, haha.
May 25, 2016 om 09:30
Ja erg hé, van die video is al minstens 30 jaar terug, maar het blijft een lacher in de familie.

En ja, de site is van de rel. Sinds vannacht al oepst het geregeld.
Heb het ook al gemeld bij Clyde, maar die is meestal, hij heeft kleine kindjes, op woensdag vrij.
zgn. papadag.
De dieet/eetdagboeken doen het ook niet of in elk geval niet soepel.

Bij mij logt de site me ook steeds weer uit als ik even wegloop.
Nu ja, het maakt meteen dat ik eindelijk eens mijn ramen heb gelapt. :lachen:
May 25, 2016 om 10:59
"Van de rel" is volgens mij West-Fries. Ik ken die uitdrukking niet. Van slag zijn. Laat Clyde lekker genieten van zijn kindjes. Ik kopieer alles, dan is het tenminste niet weg. Daarna plaats ik het nog een keer.
May 25, 2016 om 11:15
Ik ben een echte Amsterdamse, met een West Friese schoonzuster, dat dan weer wel.
Maar wij riepen in Amsterdam van de rel of van de leg. Of hij is de kluts kwijt. Maar dat ging dan vaak over mensen, niet over dingen zoals een site. Ik ben al 40 jaar weg daar, dus wie weet.

De site deed het om ca. 5 uur weer als vanouds.
May 25, 2016 om 13:30
Van de leg ken ik ook. Ik ken Amsterdam op mijn duimpje. We hebben er beiden gestudeerd. Er is erg veel veranderd. Het Waterlooplein.
De site draait weer als een tierelier.
May 25, 2016 om 16:04
Omgeving Waterlooplein is onherkenbaar, ook voor mij.
Ik heb de hele stad door gecrossed voor mijn werk maar zat voornamelijk op de Keizersgracht, tenminste, de laatste 20 jaar. Nu alweer bijna 9 jaar met pensioen, waarvan 5 met pre pensioen.
Ik wilde niet mee naar het Oosterdokseiland, dus mocht ik vertrekken. Ik kom er nu alleen nog als de collega's een lunch afspreken.

Gelukkig is de site weer opgeknapt. Of dat aan Clyde te danken is, OF dat een operator ontdekt heeft dat een server liep te hinkelen? Ach maakt het uit, het werkt weer.
June 13, 2016, gewijzigd door Kwartjes op June 13, 2016 om 10:44
Ik krijg nu steeds dit:

De pagina op clicks.valtaf.nl werkt niet

clicks.valtaf.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.

Werkt weer correct. Hartelijk dank.
June 16, 2016 om 07:52
Hier grote problemen. Ik kan bijna niets doen in mijn eetdagboek. Steeds oepsen.

June 16, 2016 om 08:10
Ik ook niet, ga proberen om van af mijn vakantie adres een mail aan Clyde te sturen.
June 17, 2016 om 15:28
Bij mij loopt het de hele dag al als een zonnetje.
Wie het gerepareerd heeft weet ik niet. Maar in elk geval mijn dank daarvoor.
June 18, 2016 om 16:11
Het dieetdagboek is een drama. Moet na iedere consumptie compleet afsluiten en opnieuw opstarten, anders slaat ie het niet op. Producten zoeken is ook niet te doen. Een uur bezig geweest met invoeren. Ben echt zooooooo gefrustreerd momenteel!
June 18, 2016 om 16:23
Hoor dat ook van anderen. Ik zit in het buitenland en heb geen last, wat dus raar is. Meestal werkt het juist daar slecht. Helaas is het weer weekend. Het is pas maandag weer zinvol een mail te sturen, Sorry. Clyde een PB sturen heet 99% van de tijd ook geen zin. Hij is zelden op Valtaf.
June 19, 2016 om 14:47
Ik zit ook op de Eetmeter van het Voedingscentrum. Als het hier bij Valtaf weer eens niet gaat, verdoe ik mijn tijd niet maar ga meteen naar De Eetmeter en vul daar alles in wat ik eet. Opgelost!
June 20, 2016 om 14:32
Clyde liet weten dat hij iets veranderd heeft. Of ik weer wil laten weten of het nog steeds oeps geeft.
Nou dat doet het. Ik had er achter elkaar weer 2
Dus helaas, nog even door tobben. Ik ga het weer melden.
Onbekend
July 18, 2016 om 04:14
IK zie geen meldingen hier maar er zijn al dagen weer met oepjes .
en in vullen eetdagboek ik heb het opgegeven soms bevriest alles.
July 18, 2016 om 05:37
Hier idem dito Ellery.
July 18, 2016 om 07:08
Er is wel degelijk een item over aangemaakt.
Maar op een ander forum. Daar kun je ook zien dat ik het allang gemeld heb.
Meerdere keren al zelfs deze week, er komt geen reactie. Dus is Clyde met vakantie of of.
We hebben er allemaal, al meer dan een week, last van helaas.
Jammer genoeg is de site geen prioriteit meer voor Copernica, de beheerder van Valtaf.
Leer er maar mee leven.

Je hebt overigens geen "oepsjes". Er komt een Oeps! teveel verzoeken tegelijkertijd melding. Oftewel een error 503.
Onbekend
July 18, 2016 om 08:05
Boekenkind klopt error 503 oeps te veel bezoeken .
Maar kom te vaak voor en daarom oepjes weten de meest wat we bedoelen .
Zal voortaan op andere plek schrijven sorry

Maar Va ik krijg steeds meer zin om er mee te stoppen . Het zijn buddies waarom ik nog

July 18, 2016 om 08:45
@Ellery

Ik vind het belachelijk als volwassen vrouwen/mannen in kleutertaal praten en schrijven. Dat iedereen oepsjes beter snapt vind dan ook een belediging voor onze intelligentie.
Error meldingen of meldingen dat de site slecht of niet werkt mogen natuurlijk op dit Forum.
Maar ook op het Forum algemeen. Waar de door mij aangehaalde melding staat.
Dat er te vaak problemen zijn heb je gelijk in. Dat Valtaf uberhaupt nog in de lucht is, is waarschijnlijk te danken aan onze vasthoudendheid de site in stand te houden.
Volgens Beheer is de site, financieel, al lang niet meer lonend. Maar iedereen is vrij om een andere site te zoeken natuurlijk.
O en JA!!! ik heb er ook last van, meer nog dan de meeste leden van Valtaf.
July 18, 2016 om 11:02
:haha: het taaltje van die CIBAB kinderen ( die bij ons stage lopen) snap ik ook geen klap van.
Vraag me soms af of ze de luiers ontgroeid zijn, of dat ze toch een of ander buitenaards taaltje spreken.
Betaalde site is al vaker geopperd. Ze reageren er niet eens op.
EN, er is toch al een club buiten de site? Overigens, Fatsecret.nl is ook een leuke site.
Maar het is gewoon geen Valtaf.
Onbekend
July 23, 2016 om 02:58
Boekenkind gekeken na die site fatsecret en die ziet er niet slecht uit .
ik ga denk ik ook aan melden en als die beter werkt als va [al doet ie het nu dagen erg goed ]
is het misschien een optie
July 23, 2016 om 04:13
Ellery
Het is een goede site, mijn bezwaar was dat ik het buddy gebeuren daar totaal niet snapte.
Ik de Forums, voor zover ik me dat kan herinneren maar niets vond. Maar vooral, dat de calorie tabel, of te wel het dieetdagboek gebeuren natte vinger werk vond.
Je mag in voeren per portie/verpakking, wat overigens vroeger bij Valtaf ook mocht, maar wat mij het meeste ergerde is dat er niet gecontroleerd werd of de opgave's klopte cq, het product uberhaupt wel zo verkocht werd. Voordeel is dan wel weer, maar dat is dacht ik de Amerikaanse (originele versie die wel gecontroleerd werd In elk geval veel producten in stonden me USDA waardes, Vergelijkbaar met onze NEVO tabel). Dat die site ook barcodes kon lezen, want die hebben wel een app voor een smartphone. Ik zat bij de Amerikaanse site met een Nederlandse afdeling, later kwam er ook fatsecret.nl
Valtaf loopt op het moment weer als een zonnetje. Wie dat geregeld heeft? Ik krijg van Clyde altijd een reactie, nu niet, dus iemand anders heeft wat geregeld. Ik C.C. altijd naar een Opper Figuur daar.
Dat blijkt te helpen.
Onbekend
July 23, 2016 om 04:54
ik heb ook weken mijn eetdagboek ingevuld bij de eetmeter en eerlijk ook makkelijk .
stroop is stroop en appel is appel en witte saus is gebonden of uit een zakje of pakje .
ik vind al die merken niet nodig .
IK wil weten dat ik ongeveer op die 1300 cal zit ,iets meer of minder is niet erg .

Va werkt nu erg fijn dus bedankt diegene die er aan heeft gewerkt .

Ik heb mij daar wel aangemeld en ach invullen gaat best goed als je het weet hoe het moet .
Ik kijk het even aan en anders ben ik zo weer weg ,.

grtjes zon schijnt al weer
July 23, 2016 om 06:24
:succes:
Ik was zo weer weg. :lachen:
Onbekend
July 30, 2016 om 04:32
IK stop op va .
morgen haal ik alles weg
July 30, 2016 om 06:34
Niet vanwege problemen, want de site loopt al de hele week als een
Onbekend
July 30, 2016 om 06:41
Boekenkind klopt helemaal maar ik heb besloten dat het gewoon tijd was om te vertrekken .
eens moet het gebeuren en ik heb ook geen zin meer in va en wil niet meer afvallen .
er komen andere dingen op mijn pad.

grtjes en succes met alles .
July 30, 2016 om 06:56
Je schreef het bij problemen, vandaar.
Ik wens je heel veel plezier, sterkte en wijsheid toe.
Tot nu toe kwam je steeds weer terug, ik hoop dat de nieuwe dingen op je pad je ook weg houden bij Valtaf. Maar vooral dat je Valtaf niet meer nodig hebt.

July 31, 2016 om 12:43
Hoi Boekenkind,

Ik kreeg onderstaand bij drie e-mails:

Could not open the page you were looking for

We cannot automatically redirect you to the page you were looking for. This happens if you click on a link inside an email that is sent from an account that has not yet been verified by us.

The page you were looking for is: http://vivi.valtaf.nl/dagboek-pagina/1019441/?fl=d12e887e616da18d30eb8fc49842e449

If you are the person sending and testing the email, and you would prefer to see the actual page instead of this informative page, contact us so we can verify your account.

If you arrived on this page after clicking on a link from an email you have received, and you find it suspicious. Please do not hesitate to tell us about it via: abuse@copernica.com

Heb ik weer wat "stoms" gedaan? Haha, haha.
July 31, 2016 om 13:14
Hoi Kwartjes.
Ik denk dat, aan de mail, helaas weer eens in het Engels, de site is tegenwoordig half in het Engels, dat je een email hebt gekregen van vivi, dat je op de link hebt geklikt, maar dat vivi, net als wat ik doe, de beveiliging heeft geactiveerd. Die maakt dat een link via email niet meer geopend kan worden.
Op een link klikken is gewoon gevaarlijk. Want in wezen log je dan in als die persoon.
Vandaar dat de "slimme" onder ons die mogelijkheid blokkeren door bij instellingen via automatisch inloggen de link mogelijkheid uit te zetten. Of er is iets anders niet goed gegaan, maar dan weet ik het ook niet. IK heb ze nog nooit gehad en daarom nooit aan Clyde gevraagd wat is dit??
July 31, 2016 om 14:07
Die heb ik uitstaan Boekenkind. Dank je wel voor je berichtje en nog een fijne avond.
July 31, 2016 om 14:22
""Die heb ik uitstaan Boekenkind"" Wat heb je uitstaan?. Dat je, als je Valtaf aan klikt meteen binnen bent? Ik moet ook altijd, dat wil ik zelf, eerst inloggen. Automatisch inloggen kun je niet uitzetten.
Dat moet je, elke dag, bij instellingen deactiveren. Was het maar waar dat je dat standaard kon uitzetten. Maar helaas. Dat is dus niet zo.

Ook een fijne avond en ik zou me over die mails verder maar niet meer verwonderen.
Valtaf heeft nog steeds van de verwonder momenten. Ik vind ze wel grappig, meestal.
August 1, 2016 om 10:55
Ik log elke dag uit en de volgende dag in Boekenkind. Bij instellingen, klik ik op deactiveren.
August 1, 2016 om 11:26
Helemaal top. Veilig ben je nooit, maar je hebt er dan wel alles aan gedaan.
August 1, 2016 om 13:17
Zo is dat Boekenkind.

Geniet van je avondje.
August 24, 2016 om 09:44
De laatste week toch wel erg veel OEPS schermen gezien hier op de site :supercry: en moet ook verschillende keer proberen om mijn dieetdagboek in te vullen. Goeie oefening om geduld te kweken, maar moest het wat vlotter gaan zou leuker zijn.
Hopelijk wordt hier naar gekeken...
August 24, 2016 om 10:41
waarschijnlijk ligt dit aan het feit dat er geen updates meer plaats vinden.
August 24, 2016 om 10:46
@Vivi

Ik zal weer een mail sturen. Nu wat laat, kwart voor 5, maar wie weet lopen ze tropenrooster daar in Amsterdam.

@Borduurderina

Nee en zijn geen update's meer, alhoewel ik me wel eens afvragen wat men daar mee bedoeld.
Maar op een melding, dat de site niet goed werkt wordt tot nu toe nog altijd gereageerd.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.