Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Roer drastisch om

Geplaatst door NinaN op July 21, 2015 om 07:20

July 21, 2015 om 07:20
Dag allemaal,

Op 18 maart 2014 ben ik voor het allereerst in mijn leven begonnen met afvallen. Ik was toen echt zwaar, mijn conditie was dramatisch te noemen en ik heb toen een weegschaal gekocht en bleek maar liefst 133 kg te wegen. Inmiddels ben ik in zo'n 16 maanden tijd al aardig wat afgevallen met behulp van het low carb dieet (eigen stijl) & shakes.

Ik wil graag nog verder afvallen tot een gezond gewicht. Ik weet niet precies waar mijn streefgewicht nu ligt, maar denk ergens zo tussen de 85 en 90 kg. Mijn levenswijze is i.i.g. al drastisch veranderd nadat ik vorig jaar het roer om heb gegooid.

Hoewel je afvallen en bewegen uiteindelijk uiteindelijk zelf moet doen, is samen toch leuker en motiverender dan alleen. Daarom spreekt dit forum van valtaf.nl me ook zo aan. Ik zal dagelijks een eetdagboekje bijhouden en wekelijks mijn gewicht invullen op maandag.
July 21, 2015 om 13:25
Heel veel succes!
July 23, 2015 om 09:01
Vooral doorgaan.

Groetjes appelperzik
July 23, 2015, gewijzigd door NinaN op July 23, 2015 om 14:08
Dank Jenn en Appelperzik. Wil ook echt nooit meer terug naar toen. En ben inmiddels zo gewend aan low carb en ook hele leefstijl van meer bewegen. Volgens mij prima de rest van mijn leven vol te houden. Na 16 maanden durf ik dat met iets meer zekerheid te zeggen, dan vorig jaar. Maar ook qua koken en smaak past low carb erg goed bij me.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.