Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

buddy"s gezocht die ook afvallen met het eiwit dieet

Geplaatst door op July 29, 2015 om 14:01

Onbekend
July 29, 2015 om 14:01
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar buddy"s die ook net als ik afvallen met maaltijdvervangers.
Dit is nieuw voor mij en daarom wil ik graag in contact komen met mensen die dit ook volgen om zo ervaringen enz. te delen.
August 20, 2015 om 14:02
Ja ik!
Ik neem nu producten van power slim en porti plan. In principe alletwee hetzelfde maar dan een ander merkje op geplakt.
Wat volg jij en hoe bevalt het?
November 29, 2015 om 06:17
Ik volg sinds drie weken Prodi Med. Ben al 6 kg kwijt! Heerlijk is dat!
December 7, 2015 om 07:40
Ik heb eens een proefpakket KINESLIM uitgeprobeerd : 2 kilo kwijt op 5 dagen. Nog nooit gelukt voordien!! Maar de kilootjes zaten er 5 dagen later gewoon weer terug aan hoor. Jammer... dus ik heb nu gewoon mijn eetgewoonte aangepast, zodat ik de rest van mijn leven slank kan blijven.
Maar toch : veel succes ermee!
January 24, 2016 om 09:42
Niemand verder die maaltijdvervangers probeert? Bij mij loopt het nog steeds prima!
January 26, 2016 om 07:37
Fijn dat het jouw goed bevalt.

Groetjes appelperzik
January 26, 2016 om 07:55
ik gebruik eiwitpoeder van body en fit, buiten mijn normale eiwitrijke voeding. Bevalt mij prima
February 15, 2016 om 05:28
hier vorige week weer begonnen met 2x daags een shake van weight care en `s avonds voornamelijk groente en vlees... ook 2x een tussendoortje als in een appel, een atkinsreep, crackers met weinig koolhydraten, een salade of zelfgebakken bananenbrood
Ik ben nu 1,5kilo kwijt dus het gaat goed
February 15, 2016, gewijzigd door ElenaMM77 op February 15, 2016 om 06:46
ik doe niet aan maaltijdvervangers, simpelweg omdat je er uiteindelijk mee moet stoppen en je dan alsnog geen nieuw eetpatroon hebt ontwikkeld..

maar ik probeer, omdat ik sport, wel hoger in de eiwitten te komen..
Een mogelijke oplossing is eiwitpoeder als 'supplement'.

ik zoek daarom een eiwitpoeder van neutrale smaak, die ik bijvoorbeeld door de joghurt kan doen, of in het 'beslagje' van een bananen ei pannenkoek.. weet iemand toevallig iets?

In alle manieren van afvallen zitten wel bruikbare dingen of leerzame aspecten, dus buiten mijn vraag om, lees ik ook graag nog even verder mee, ook al volg ik geen specifiek eiwitdieet.
February 15, 2016 om 06:47
Er is wel whey poeder naturel te koop, zoals hier: http://www.bodystore.nl/whey-eiwit.html
Zelf nooit geprobeerd, ik koop altijd met een smaakje.

February 15, 2016 om 08:45
dat ziet er uit als een schoon (geen andere toevoegingen) wheypoeder..
denk dat ik die een keer bestel en kijk of de smaak van mijn voedsel niet teveel beïnvloed is..

Het is ook niet extreem veel dat ik extra 'moet' hebben... maar net die paar grammetjes bovenop normaal eten.. rivierkreeftjes wegkanen, heerlijk, maar dat wordt zo'n duur grapje op den duur.

thx voor de link
March 17, 2016 om 14:10
Uiteindelijk 14 kg afgevallen met mijn eiwit dieet. Nu al ruim een maand stabiel. Ben helemaal afgekickt van gerafineerde suikers en dat is heerlijk!
September 30, 2016 om 02:14
Ik ben 4 weken geleden gestart met proteineshakes... Besteld bij Novashops en het ging goed. Op 2 weken tijd was ik 5 kg kwijt. Toen begon het een beetje eentonig te worden en verder op zoek gegaan en kwam bij Atkins terecht. Ik volg het allemaal niet strikt en heb al paar keer gezondigd, wat natuurlijk niet goed te keuren valt. Maar op 4 weken ben ik uiteindelijk toch al 5.9 kg afgevallen.
Vandaag op ValtAf terug gekomen, dacht dat je alleen met gezond eten hier terecht kon, maar bljkbaar ook als je Atkins volgt. Dit stimuleert weer om voort tedoen. Je kan alles invullen en zo weer volgen hoe je afvalt en wat je verbruikt.
Dus ga ik verder om mijn laatste 6 kg kwijt te raken.
November 4, 2016 om 03:57
Ik ben sinds 12 september bezig met eiwitshakes van DieetPro ter vervanging van mijn gewoonlijke ontbijtgranen 's morgens en mijn middagmaal (normaal gezien mijn broodmaaltijd) samen met koolhydraatbeperkt dieet de rest van de dag. Net geen 10 kilo kwijt tot nu. Wel eens een dagje gezondigd met 50 gr chips en een pizza als hoofdmaaltijd en direct afgestraft met terug bijkomen en dan bijna 3 weken op dat extra gewicht blijven hangen...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.