Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Leuke sporten voor alleen?

Geplaatst door Nebula op August 1, 2015 om 14:09

August 1, 2015 om 14:09
Wat is leuk om alleen te doen? Ik vind alleen sporten eigenlijk helemaal niets, maar voor de zomer zijn mijn gezamenlijke sporten allemaal afgelopen.

Wat doen jullie zoal op je ééntje?
Onbekend
August 1, 2015 om 16:08
Ik loop hard in het bos. Muziekje op en gaan.

Ik verveel me zelden. Net zoals een boswandeling is lopen in het bos altijd een andere ervaring :-)
August 1, 2015 om 16:19
Het bos is inderdaad erg leuk! Misschien moet ik morgen eens naar het bos fietsen en dan een toertje lopen :)
August 3, 2015 om 17:30
Ik ga ook hardlopen, of wandelen. Vind ik juist heerlijk alleen.
August 4, 2015 om 03:35
Ik doe thuis aan krachttraining, dus ik ben van niets en niemand afhankelijk.
August 4, 2015 om 08:48
Bokspaal en beuken maar :)
August 15, 2015 om 05:52
Fietsen, Zwemmen, Krachttraining thuis of in de sportschool.
January 18, 2016, gewijzigd door Click op January 18, 2016 om 11:56
Hardlopen, krachttraining thuis, Insanity thuis. En gisteren heb ik een heerlijke wandeling gemaakt bij mij in de omgeving.

In mijn dagboek houd ik mijn Insanity ervaringen bij. Leuk om later nog eens terug te lezen :-)
January 19, 2016 om 06:13
Ik sport vnl thuis op de loopband, de Fit 'n Fold, crosstrainer, Walk at Home (online), Nederland in Beweging (tv) en verder heb ik veel dvd's met workouts van Carlo Lens, Insanity. Die kan ik ter afwisseling inzetten, of eigenlijk: opzetten!
En ik doe thuis in betere tijden (nu even niet wegens herstel) 3x pw een HIIT workout van PT Mathijs Bos.
January 20, 2016, gewijzigd door Tangobeer op January 20, 2016 om 05:29
Crosstrainer thuis, 7 minute workout app thuis (niets bij nodig), fitnessclub, tango dansen, fietsen, wandelen, zwemmen.

January 20, 2016 om 17:22
Hoi Nebula, ik ben zelf nogal enthousiast over fitnessblender (kun je op youtube of met google opzoeken of de links op mijn profiel gebruiken). Ik sport alleen thuis maar heb daardoor wel de motivatie van iemand die met me meedoet.
February 3, 2016, gewijzigd door Tangobeer op February 3, 2016 om 08:52
Als je de 7 minute workout app gebruikt; die van Fitness Guide Inc is de originele, wetenschappelijk onderbouwde. Er zijn veel imitaties beschikbaar. Die werk ik een-voor-een af, maar de originele vind ik nog het prettigst.
Je kan 'm natuurlijk 2 keer of vaker achterelkaar doen, maar dat is mij nog niet gelukt.

February 4, 2016 om 03:27
Ik zal hem eens gaan bekijken. Altijd leuk om variatie in je training aan te kunnen brengen...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.