Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voorteken?

Geplaatst door Click op January 17, 2016 om 14:15

January 17, 2016 om 14:15
Het lijkt me geen goed teken dat er in het Sport en Beweging forum sinds november 2015 geen nieuwe posts zijn bijgekomen. Wordt er alleen maar gelijnd en niet gesport?
January 17, 2016 om 16:05
Hahaha zeker niet. Ik denk alleen dat er niet zoveel actieve leden meer zijn. De website heeft het een tijdje niet goed gedaan en ik denk dat daarom veel mensen 'afgehaakt' zijn.

Open gerust zelf een topic :-) Wat doe jij aan sport?
January 18, 2016 om 02:08
O, zou dat het zijn? Ik was een paar jaar geleden hier actief maar het lijkt nu inderdaad een minder actieve community dan toen. Ik deed aan hardlopen en krachttraining, maar door meerdere oorzaken is daar de afgelopen twee jaar weinig van terecht gekomen. Ik wil het wel weer gaan oppakken en ben vorige week begonnen met Insanity om mijn conditie weer op peil te brengen. Het hardlopen hoop ik ook weer snel op te pakken.
January 20, 2016 om 17:27
Ik probeerde hier nog wel eens mensen enthousiast te krtijgen maar de site ligt helegaar op zn gat gewoon
January 21, 2016 om 08:33
Inderdaad... dat was een paar jaar geleden wel anders!
January 22, 2016 om 10:55
ja, jammer he. Ik gebruik hem vooral voor de grafiek nu, die krijg ik zelf in excel of op andere sites niet even mooi. Maar leuk dat jij iig nu ook actief bent
January 22, 2016 om 18:09
Zeker, ik was een paar jaar geleden actief hier en ben van plan dat nu ook weer te blijven!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.