Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Asja Tsachigova

Geplaatst door Djebba op January 30, 2016 om 15:58

January 30, 2016 om 15:58
Ik vroeg mij af wie er nog eet ("leeft" eigenlijk) volgens de levensstijlmethode van Asja Tsachigova.

Ik ben benieuwd naar ervarinsverhalen
Onbekend
January 31, 2016 om 05:42
Ik eet al zo'n 10 jaar volgens die combinaties en dat bevalt me prima.
January 31, 2016 om 11:54
Kan je mij nog wat tips geven, Ik vind de tijden nogal moeilijk vol te houden ivm onregelmatigheid van mijn werk. Hoeveel ben jij er mee afgevallen Barkie
Onbekend
February 2, 2016 om 07:25
De beste tip die ik je kan geven is het boek herlezen totdat je de methode (bijna) kunt dromen. Maak dan aantekeningen van de dingen waarvan je denkt dat je daar wel eens de mist in mee kunt gaan.
Ik ben er meer mee afgevallen dan de bedoeling was. Maar ik heb bij anderen gezien dat dit niet voor iedereen zo is. Dat heeft namelijk ook veel te maken met hoe je voor die tijd hebt gegeten.
February 3, 2016, gewijzigd door Tangobeer op February 3, 2016 om 08:44
Kan iemand kort uitleggen wat het principe van de methode / leefwijze is? Op Valtaf en zelfs met Google kom ik geen eenduidige overzichtelijke informatie tegen. Is het iets typisch Nederlands?
Onbekend
February 3, 2016 om 08:57
February 3, 2016 om 14:25
Ik mis nog steeds de onderbouwing, maar in ieder geval bedankt.
February 3, 2016 om 15:24
Ik vind het best heel moeilijk om vol te houden. weet eigenlijk al wel wat ik kan combineren maar vind het best lastig. Ik doe nu grotendeel de levensstijl volgen maar met een eigen draai eraan.
Tango, kan jij misschien een andere profiel foto kiezen, ik word er tuureluur van
February 3, 2016, gewijzigd door Rommeltjes op February 3, 2016 om 16:34
February 3, 2016, gewijzigd door Rommeltjes op February 3, 2016 om 16:40
Naar mijn mening zijn de voedsel combinaties het belangrijkste, de tijden kan je aanpassen wat bij je past (bv. onregelmatige werktijden) en waar jij jezelf het beste bij voelt. :succes:

February 3, 2016 om 17:16
jaloers hè?
February 4, 2016 om 00:46
:grinnik:
Onbekend
February 4, 2016 om 05:14
Djebba
Wat vind je precies lastig?
February 4, 2016 om 14:04
Tja misschien ligt het wel aan mij hoor... Dat je niet meteen kan eten maar even moet wachten.
Dat je na je maaltijd een uur moet wachten om wat te drinken. Hoe ziet jou dag eruit Barkie en voel jij je nog steeds goed erbij?
February 4, 2016 om 14:05
enne tangobeer, deze is beter!! hahaha
Ik ben lactatiekundige en zie al zo veel borsten op een dag!
February 4, 2016, gewijzigd door Tangobeer op February 4, 2016 om 15:12
Oh wow, waar kan je dat studeren? Lacta dinges.
:kwijl:
Onbekend
February 5, 2016 om 02:56
Djebba
Mijn echtgenoot en ik werken allebei niet meer. Als we willen gaan eten kan dit sowieso al niet meteen, want dan moet ik dingen klaarzetten en/of moet er gekookt worden. Na het eten een uur wachten met drinken doe ik meestal al wel automatisch, maar dan omdat ik daar dan nog geen behoefte aan heb.
Mijn dag: 's morgens meestal alleen fruit, lunch, 1 of 2 tussendoortjes, warme maaltijd, soms 's avonds nog wat.
Ik voel me er nog steeds goed bij, want anders zou ik er al wel mee gestopt zijn toch?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.