Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Meditatie helpt bij afvallen

Geplaatst door Rommeltjes op February 15, 2016 om 11:52

February 15, 2016 om 11:52
Ik las dit bericht op de daily mail vandaag.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3442921/Want-lose-weight-Meditate-Oprah-launches-21-day-meditation-program-promises-make-people-feel-lighter-body-mind-spirit.html

Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar, (gratis) downloads beschikbaar vanaf 21 Maart.

Heeft iemand ervaring met afvallen dmv meditatie ?
February 15, 2016 om 15:54
Ik heb geen ervaring met afvallen door middel van meditatie. ik heb wel een sinds kort ervaring met meditatie. Meditatie is een lang proces waarbij je veel geduld nodig hebt. Het is niet zo dat je een knop omzet en denkt: Nu ga ik mediteren en afvallen. Meditatie is vrij complex. Toch denk ik wel dat het kan helpen in je afvalproces (net zoals yoga overigens). Als je bewust bent van je gedachtes, je houdingen en 'in balans' bent, denk ik zeker dat het helpt om betere keuzes te maken in het leven. Heb jij zelf ervaring met meditatie?
February 15, 2016, gewijzigd door ElenaMM77 op February 15, 2016 om 16:08
je valt denk ik niet af door middel van meditatie, het helpt je bij het afvallen.

de innerlijke rust en kalmte geven je een meer gelanceerd en voldaan gevoel,
waardoor je minder snel 'vreetbuien' krijgt, het makkelijker is om op je doelen gefocused te blijven
en je minder problemen hebt met verleiding?
February 16, 2016 om 00:40
Ik heb zelf geen ervaring met meditatie, maar het heeft wel mijn interesse :). Ik ben me ervan bewust dat het best complex is, misschien is mindfulness beter om mee te beginnen. Daar zijn overigens veel boeken over geschreven, hoe mindfulness je kan helpen met afvallen. Prettige dag allemaal :dag:.