Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Fitbit dragers...

Geplaatst door Lumia op March 11, 2016 om 14:19

March 11, 2016 om 14:19
Wie draagt er ook één (of een ander merk natuurlijk) en weet hoeveel 'beweging' je op kan voeren als beweging hier in het dagboekje...

overigens ben ik er wel veel meer door gaan bewegen.. van een lopende baan (dagelijks tussen de 14000-21000 stappen) naar een zittende baan = 2300-3500 stappen op mijn werk.. dus ik MOET er echt aan werken om meer te bewegen.. Tijdens het weekeinde en mijn wekelijkse vrije dag haal ik de 12000 wel en sport in elk geval nog 1x door de weeks = 8000-9000 stappen...

wel tikje verslavend.. kijken.. en nog eens kijken.. en dan toch nog maar even de hond mee sleuren of die trap nog een keertje op... haha

maar als er nog fanatieke activity trackers zijn... leuk om eens ervaringen uit te wisselen...

johanna
March 12, 2016, gewijzigd door Rommeltjes op March 13, 2016 om 01:43
Ik heb een eenvoudige stappenteller (fitbit staat wel op mijn verlanglijstje) en het valt soms vies tegen met die hoeveelheid stappen die ik zet op een dag. Het stimuleert wel om er meer te zetten. Tijdens het sporten gebruik ik een hartslagmeter van Polar met calorieverbruik, hartslag en % vetverbranding.
March 14, 2016 om 03:00
ja, ik zat in de zelfde positie als jij .. grinnik... fitbit wens en een polar voor tijdens het sporten. het leuke is (van de fitbit) dat je inderdaad dagelijks schrikt (is minder leuk) hoe weinig ik nog maar loop... en dus ook veel minder kcal verbrand..

toen ik nog lopend werk had .. at ik 10 boterhammen over de dag verdeeld.. en woog tussen de 67-72 en nu.. grom... 2 - 3 boterhammen nog maar en 12 kg zwaarder...

kijk ook even naar de Garmin met polsmeting... daar zie je, als bij een normaal horloge de tijd altijd.. fitbit is meer armband die ook, na indrukken of omdraaien de tijd aangeeft...

maar ik ben er zeker meer door gaan bewegen...

en nu moet ik rennen.. haha... anders ben ik te laat
March 15, 2016 om 05:07
Ja lekker is dat! Dacht ik nav dit topic maar weer eens mijn nepfitbit te gaan gebruiken, moet ie natuurlijk eerst opgeladen worden!
Ik gebruik 'm niet om hier mijn beweging in te vullen, maar omdat ik een beetje een indruk wil hebben hoeveel ik zoals loop. Is mij wel opgevallen dat het wel erg kan afhangen waar je 'm plaatst. Aan mijn pols haal ik makkelijk de 15.000 stappen, hij telt nl ook elke beweging die ik met mijn arm maakt. Aan mijn broek telt ie ongeveer 3.000 stappen, dat werkt dus niet. Het meest betrouwbare is om mijn enkel in mijn sok. Dan zit ik , sorry, loop ik tussen de 8 en 10 duizend stappen.
Morgen een nieuwe kans. Oh ja, ik ben weer aan het sporten geslagen en werk op een andere afdeling/andere tijden, dus daarom wil ik hem weer gaan gebruiken.
March 16, 2016 om 15:09
klinkt als 'werken in de zorg' qua aantal stappen... dan hè! dat is mooi mazzel zo'n baan waar je veel bij loopt...

ik had vandaag een heel erg drukke dag.. veel vragen, mails en telefoontje.. dus redelijk inactief... nog wel grote ronde met de hond gedaan.. maar nu al hele avond achter de pc.. van alles en nogwat regelen.. nw tentstokken voor de voortent geregeld.. rekeningen betaald... zucht.... en moet nog wat belletjes doen waar ik niet zo'n zin in heb.. stel ze steeds uit dus moet toch echt gebeuren... :-)

eerst maar eens gaan doen en daarna weer prive tijd ... zou het helpen mij zelf dit te beloven haha???
May 3, 2016 om 09:51
Hoi , hoi,

Ik ben op zoek en me aan het inlezen. Iets nodig wat ook aan kan bij het zwemmen, fietsen , sporten en wat gebruiksvriendelijk is.

Groetjes appelperzik
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.