Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie volgt WeightWatchers online

Geplaatst door Groetje op April 12, 2016 om 04:22

April 12, 2016 om 04:22
Hallo, vroeger in 2006 ben ik 19 kilo afgevallen met WeightWatchters CD. Gewoon thuis eetdagboek ingevuld.

Ben eigenlijk benieuwd of er hier ook mensen ervaring hebben met de Weitgtwatchers online. Bevalt dat goed, totaal anders dan vroeger met gewoon punten tellen geloof ik.
Wie heeft er ervaring mee ? Ben zeer benieuwd.
:groetjes:
April 13, 2016 om 12:34
Verwacht je daar iets anders van als van deze ste dan.?
April 14, 2016, gewijzigd door Groetje op April 14, 2016 om 04:13
Ik ben benieuwd wat er veranderd is in de methode van weightwatchers en of het bevalt.
Maar niemand reageert jammergenoeg
April 14, 2016 om 07:42
Groetje

Ik zou even kijken bij de Weight Watchers club op de site.
Even kijken wie daar in staan en ook nog actief zijn.
Meestal reageren ze wel als je het ze persoonlijk vraagt.
April 14, 2016 om 08:05
Tja, die club was ik lid van maar kwam er deze week achter dat die niet meer bestaat.
Maar ik denk dat ik deze topic maar ga sluiten, dit levert jammer genoeg niets op
April 14, 2016 om 08:29
Oké, de club niet, maar de dieet methode staat er nog wel, ook daar kun je kijken wie lid is en wie actief.
Als topic heeft het niet veel opgeleverd, helaas.
April 14, 2016 om 08:59
Bedankt Boekenkind
April 18, 2016 om 07:10
Ik ben pas sinds een kleine 2 weken ermee bezig, maar mij bevalt het goed.
April 19, 2016 om 04:12
Ik ben sinds gisteren ook lid geworden van ww-online, denk dat ik op dat forum een clubje ga zoeken,
Bedankt voor de reacties tot zover.
April 25, 2016 om 10:55
Na 1 week ww-online -2,2 kilo , ben er blij mee. Jammer dat er hier niet meer mensen zijn om daar info over te delen, maar moet zeggen dat de app van ww-online, prima is, allemaal positieve mensen die iedereen graag helpen om af te vallen, recepten delen, zoals het hier ook was een paar jaar geleden. Denk dat ik steeds minder op valtaf zal komen......

May 17, 2016, gewijzigd door Jeckie op May 17, 2016 om 02:12
Ooit dus wel gevolgd. Ik moet eerlijk zeggen, ik vond het niet fijn. Maar online heb je ook een forum en groepen, dus genoeg mede WWers, denk ik.
May 17, 2016 om 03:51
Ik heb het gevolgd en ik vond het wel fijn, maar het werd steeds duurder en het veranderde steeds ook. De site was voorheen overzichtelijker en er was een florerend forum. Nu is het er een doodse boel. Ik doe nu Prodimed in samenwerking met de diëtiste. Misschien dat ik hierna weer WW ga doen met het materiaal en de kennis die ik heb. Dus niet met het allernieuwste systeem. WW volgt toch een beetje de hypes van het moment.
May 17, 2016 om 07:36
Jeckie en Emmalief, bedankt voor de reacties.
het klopt dat ww verandert is hoor, maar wel ten goede , vind ik dan. Maar zonder de app van ww-online is het minder leuk om te doen, want het forum op de computer van ww wordt niet zoveel gebruikt inderdaad, connect op de app (op mobiele telefoon of iPad) is erg motiverend en wordt veel gepost en veel steun gegeven. Ik ga niet naar de cursus, maar doe alleen ww-online.

Hoop hiermee 20 kilo af te vallen, en als ik dat met een aangepast eetgedrag doe, dan moet het na die tijd ook geen probleem meer zijn... Alleen het snoepen vind ik erg moeilijk om lost te laten, maar ik pas dat in.
Ben nu precies 4 weken bezig en 4,3 kilo kwijt. Hoop dat het zo doorgaat, ik ga er wel voor...
:groetjes:
May 18, 2016 om 03:34
DAT WW veranderd vind ik wel goed Inzichten veranderen nu eenmaal
May 18, 2016 om 05:49
Ipersist, zo is het ook hoor, door de jaren heen veranderen inzichten, en moet zeggen mij bevalt het prima!
May 18, 2016 om 14:38
Ik moet wel per keer betalen dat ik naar een cursus ga. Die WW app is niet voor alle (iets oudere) Android en IPhone toestellen (meer) beschikbaar. En WW weigert categorisch om die app ook te maken voor Windows smarthones zoals de Nokia's. Dus je ziet @Groetje, het is niet alleen maar halleluja.
May 20, 2016 om 09:46
jetww, dat kan zo zijn, dat weet ik niet, wat ik jammer vind, is dat je connect ook niet gewoon op de computer kan doen.....
September 28, 2016 om 08:13
Nu is connect ook op computer mogelijk, nog niet zo uitgebreid maar is toch al begin
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.