Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

ontbijtgranen, nugat bits - afgerond :)

Geplaatst door Lindtje op April 21, 2016 om 04:49

April 21, 2016 om 04:49
Een tijdje geleden heb ik zelf de ontbijtgranen, nugat bits van gletscherkrone (aldi de) toegevoegd.
Deze kopen wij altijd bij de aldi in Duitsland, daarom vind ik het wel handig om achter gletscherkrone - aldi de- neer te zetten.
Maar toen ik hem voor het eerst heb toegevoegd heb ik enkel aldi achter gletscherkrone gezet. En ben ik vergeten op 'de' te vermelden, dit heb ik dus later alsnog gedaan. Maar nu zie ik in de calorietabel ook de ontbijtgranen zonder vermelding van 'de' staan, maar deze kan dus wel verwijderd worden wat mij betreft.
Ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk is, maar wilde het toch even melden.
Het gaat dus om: ontbijtgranen, nugat bits - gletscherkrone aldi
April 21, 2016 om 07:01
Dag Lindtje,

Ik wist al dat je weer terug bent. Dat is altijd te zien aan alle verbeteringen die er ineens worden toegevoegd. Prima overigens, kom maar op. Maar ook daar geldt, als het geen verbetering blijkt te zijn, achteraf, klik dan op annuleren. Jij gaat terug naar het begin en ik krijg ze niet te zien.
Scheelt een hoop (lees)werk.

Ik haal, normaliter, standaard de of be weg. Zeker als ik zeker weet dat het ook in Nederland wordt verkocht. Waar ik het wel liet staan was bij de merken die alleen in Duitsland of België te koop zijn. Maar als iemand 3 x een verbetering MET de doorgeeft, mag dat van mij hoor.
Ik kan het weer weg halen. IK wel, gelukkig wel, anders zou het een zootje worden.

Ik zal het de verwijderen. Dank voor het melden.
April 21, 2016 om 07:36
Hoi Boekenkind,

Leuk om jouw ook weer te spreken :).
:bloos: haha..tja ik controleer inderdaad al de producten die ik voor het eerst toevoeg, en als het dan niet lijkt te kloppen dan verbeter ik het. Ben ik inderdaad nog al ijverig in:$
Erg handig inderdaad die annuleer-knop, want tja mij overkomt het ook wel eens dat het geen verbetering is.
Wil de calorietabel enkel up-to-date/goed houden, en jullie zeker geen extra werk geven! Sorry als ik dat toch mocht doen:(

Had ik inderdaad ook al gemerkt, maar helaas blijken sommige voedingswaarden tussen het Nederlandse en Duitse product te verschillen, vandaar dat ik dan 'de' weer toevoeg :shy:.
Wij wonen vlakbij de Duitse grens, dus we halen er nogal veel vandaan...

Is inderdaad maar goed dat er een klein aantal mensen zijn die het kunnen verwijderen..als iedereen het zou kunnen was het overzicht al snel verdwenen.

Bedankt voor het verwijderen van: ontbijtgranen, nugat bits - gletscherkrone aldi
en mocht ik helaas weer eens een keer iets verkeerd hebben toegevoegd, dan weet ik je te vinden!

Wie weet tot spreekens
April 21, 2016 om 08:02
Ja leuk hè, dommige van ons zijn niet weg te krijgen. Maar ik blijf al zo vanwege de calorie tabel.
Na al die jaren opschonen en samenvoegen durf ik amper iemand anders er aan mee te laten helpen.
Gelukkig valt Fazant in, als ik met vakantie of ziek ben. Is ook een oud bibliothecaresse, dus dezelfde opleiding en alfabet enz. tik. En ach, zo extra veel werk geef je nu ook weer niet.
Niet als je ziet wat sommige durven toevoegen.

Je wil die nugat bits helemaal weg hebben, begrijp ik nu.
Oeps, dat is wat lastig, als ook nog ander leden ze gebruikt hebben en ik gooi ze er nu uit, dan kloppen die eetdagboeken niet meer. Verkoopt Aldi ze niet of zijn de waardes fout??
Of zijn ze alleen in Duitsland te koop??
Aldi Duitsland heeft inderdaad heel andere dingen, maar ook vaak goedkoper, in mijn beleving.
April 24, 2016 om 08:05
Kan ik me goed voorstellen ja! Gaat namelijk nogal een werk in zitten; zou zonde zijn als een ander het 'verpest'.
Gelukkig dat ik niet zoveel extra werk geef, zal er nu nog beter opletten dat ik het juist invul. En bij een, voor mij, nieuw product zal ik het goed controleren en indien nodig verbeteren.

Was inderdaad wel m'n bedoeling, had er niet over nagedacht dat het gevolgen zou kunnen hebben voor andere leden. Inderdaad niet bepaald handig.
Nu staan ze alleen twee keer in de calorietabel, doordat ik hem ook nog een keer had toegevoegd met 'de' erachter.
De Aldi in Nederland verkoopt ze niet, enkel in Duitsland te vinden. De waardes kloppen verder prima.
Aldi en ook Lidl Duitsland heeft echt andere dingen in het assortiment dan hier in Nederland, en ook nog vaak veel goedkoper. Wij halen er dan ook echt veel vandaan.
April 24, 2016 om 08:59
Ik kan die 2e niet vinden, Ga er nog weer naar opzoek, want ik begrijp dat de gletscherkrone de moet blijven staan en die allen aldi weg moet. Die voeg ik dan samen met aldi de de dan kloppen de eetdagboeken in elk geval nog steeds.

Prima dat je verbeterd, maar schroom niet om de annuleren te gebruiken, als achteraf blijkt dat het wel klopt.
April 25, 2016 om 05:20
In de tabel staat nu twee keer gletscherkrone 'de; waar alleen aldi stond heb jij 'de' bij aan toegevoegd. Dus nu is die alleen aldi niet meer te vin'den, want die bestaat inmiddels niet meer.

Die twee gletscherkrone de zijn overigens wel precies hetzelfde.
April 25, 2016 om 09:44
Ik heb gezocht op op aldi nugat en elke ander vorm die ik bedenken kon, ik krijg alleen 1 gletscherkrone bovenwater maar verder dus absoluut niets anders.
April 25, 2016 om 09:48
O shuut, ik weet al hoe het komt dat jij hem 2 maal ziet en ik niet. Ik kijk in de grote tabel en jij in je privé tabelletje. Hij staat in de grote tabel, waar we allemaal uit putten, maar 1 keer. Maar in jouw privé tabel nog wel 2 x. probleem opgelost.
April 25, 2016 om 10:52
O aha. Ik begrijp het, maar hoe voeg je dan producten toe aan de privé tabel? Want dat heb ik nooit ergens zien staan.
Kan ik uit mijn privé tabel dan ook producten verwijderen?

April 25, 2016 om 11:41
Vroeger was dat ook niet zo. Dat is pas in september 2011 ingesteld. En nooit ruchtbaarheid aangegeven binnen de grote groep.
Het was de bedoeling dat iedereen dan zijn eigen tabel kreeg en de grote weg zou gaan.
Is nooit gebeurd gelukkig, want men zag op tijd het licht.
Echter, jij kunt er niets uit halen en ik ook niet. Het enige, maar dat eet ik niet zeker is dat het op een gegeven moment, als jij het niet gebruikt verdwijnt. Vroeger was dat wel zo.
Toen was jou veel gebruikte beperkt tot ca. 80 items, overschreed je die 80, dan ging de oudste, minst gebruikte er uit. Hoe dat nu is???? Waarschijnlijk nog steeds, maar na veel meer producten of of??
April 25, 2016 om 13:57
Aha, ik snap het.
Pff wat zou het overzicht dan weg zijn; aan de andere kant dan is het zootje ook voor iedereen zelf ;). Nee, snap het wel hoor.
Ik merk dan wel als het ooit is verdwenen. Vind het alleen een klein beetje vervelend dat ik het nu zowel onder recent gebruikt als onder overige resultaten zie staan. Maar ja; daar valt mee te leven

Bedankt voor je hulp in ieder geval :)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.