Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dessert, yoghurt perzik prodimed

Geplaatst door Emmalief op April 29, 2016 om 02:42

April 29, 2016 om 02:42
Voorheen kon je zelf een nieuw artikel aanmaken. Nu zie ik alleen de mogelijkheid om de voedingswaarde in te vullen en dan komt er te staan "handmatige invoer". Dat vind ik lastig als je een product vaker eet. Dus hoe kan ik dat blijvend maken?
April 29, 2016 om 11:22
@Emmalief.

Vroeger is nog steeds. Er is niets veranderd.
Als je een product op vraagt, wat niet in de Calorie Tabel staat, krijg je dat te zien, met de mededeling dat je het toe kunt voegen. Niets nieuws op dat gebied.
Als jij dus invult prodimed yoghurt perzik, zou er niets moeten komen. Komt er wel een artikel met die naam en dat merk, dan staat het al in de tabel, je kunt dan kijken of de waardes kloppen en die eventueel wijzigen. Door op product verbeteren te klikken.
Ik denk dat het programma van de rel raakte door en dessert en yoghurt.
De manier van vragen is heel belangrijk.

Als het nog niet lukt hoor ik het graag, maar dan wel bij het Forum: Fouten in de Calorietabel.
Ik krijg er dan een mailing van.

Handmatige invoer krijg je alleen als je iets helemaal fout doet.
OF daar bewust voor kiest. Maar dan is het product meestal anoniem, of niet benoembaar, of zelfgemaakt.
May 1, 2016 om 08:03
Het is gelukt. Even goed gekeken hoe een gelijkwaardig product omschreven werd en n u kon ik het wel handmatig invullen. Andere desserts van Prodimed worden per zakje vermeld, maar dat kon ik niet. Alleen het aantal grammen aangeven wat een portie is. Nog bedankt voo de tip.
May 1, 2016 om 08:17
Prima gelukt zie ik.
Bij prodimed geven ze nooit per 100 g. altijd per inhoud zakje. Dat mag je dan inderdaad zo doorgeven. Ik reken ze dan door naar 100 g.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.