Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

yokebe maaltijdshake van kruitvat

Geplaatst door Jackyb op May 4, 2016 om 03:27

May 4, 2016 om 03:27
iemand ervaring mee
hoor t graag
May 4, 2016 om 13:24
volgens mij zit er wel redelijk veel suiker in Maar heb het nooit geprobeerd
May 4, 2016 om 16:20
Yokebe voedingswaardes

Ze zeggen wel dat er geen suiker in zit, maar honing is ook suiker.
Dan vind ik ruim 46 gram koolhydraten, waarvan ruim 32 gram suikers op 100 gram erg veel.
Maar het is een keuze, het andere, eigenmerk van kruidvat, is net zo erg, zo niet erger.
Nog een overweging waard, het eiwit is volledig soja eiwit. Of dat nou zo gezond is??
May 11, 2016 om 16:47
Een effectieve spijsvertering begint bij je mond. Wanneer je kauwt, worden er extra enzymen afgegeven aan je speeksel. Deze enzymen zorgen voor een eerste afbraak van je voedsel. Al die vloeibare 'voeding' gaat zonder kauwen, waardoor je de eerste stap van je spijsvertering overslaat, een valse start als het ware.
May 12, 2016 om 04:49
Met deze geen ervaring, jaren geleden wel eens weight care gebruikt. Werkte wel, alleen ik was wel erg hongerig.
May 12, 2016 om 16:27
Ik gebruik de smart protein van de Body en Fitshop, een shake per dag, meestal als ontbijt. Het is een heerlijke dikke shake, en ondanks dat je die vloeibare voeding niet kauwt, zit je er wel degelijk een ruime tijd flink vol van
May 15, 2016 om 08:11
Hoi Linda 79
Zou jij voor mij op het etiguette kunnen kijken waarmee deze shakes worden gezoet??? Heb al op hun site gekeken maar daar staat het te onduidelijk om het te kunnen lezen Alvast bedankt
May 15, 2016 om 08:26
@Ipersist

Bij mijn eerdere reactie staat een doorklik link naar de voedingswaarde.
Daar staat onder andere dit:
Natuurlijke honing
De onbehandelde, aromatische honing is een gezond alternatief en bevat waardevolle mineralen en enzymen. Dat draagt bij aan de gezondheidsvoordelen van je shake. En ook niet onbelangrijk: de honing zorgt voor een natuurlijk aroma en maakt de heerlijke Yokebe-smaak compleet.

Dit zit er gegarandeerd niet in
Geen kunstmatige smaakstoffen of smaakversterkers, geen toegevoegde suiker, geen gluten, geen lactose.
May 16, 2016 om 03:26
De zoetstoffen van de chocolade milkshake shake zijn sucralose en asesulfaam-K.
May 16, 2016 om 06:13
Dat zit in ALLE shakes van de Body & fitshop.
Ik probeerde er verschillende. Er is er één met stevia, was want ik kan hem nergens meer vinden. Jammer, ik heb het niet op de combinatie sucralose en asesulfaam-K.

May 16, 2016 om 06:16
bedankt voor de reacties Ik lees dat sucralose en asesulfaam erg ongezond is .Gegoogeld Weet niet of dit klopt hoor .Wat vinden jullie daarvan???
May 16, 2016 om 06:17
Zelf gebruik ik af en toe diet pro .Maar die is niet zo romig vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders
May 16, 2016 om 06:38
Ik heb er al een poosje van alles over gelezen. Onder andere op deze site, Slaapt gij nog? voornamelijk omdat ik een slaapprobleem heb, wil ik dat spul niet meer gebruiken, maar het zit in zoveel producten, dat het bijna ondoenlijk is. Vooral als het alleen met zijn E nummer vermeld wordt.
Dit is ook een interessante site https://www.salusi.nl/acesulfaam-k-afvallen-e950-gevaarlijk/

Als je het geen bezwaar vind om het spul wel te gebruiken, is de Smarrt proteïn van Body & fit een optie, maar persoonlijk vind ik de Modifast protiplus vele malen lekkerder. Lost goed op bijvoorbeeld.
May 16, 2016 om 08:20
klopt die vind ik ook lekker Hier wordt hij bij de op is op winkel verkocht voor de helft van de prijs
Ik ben echt geen voorstander van shakes hoor Maar soms vind ik het wel handig Vandaar
May 16, 2016 om 08:21
Moet nu weg ,maar ga vanavond de artikeltjes even lezen Alvast bedankt voor de moeite
May 16, 2016 om 08:30
Oké, zo een op = op hebben wij op het dorp ook sinds kort. Kom er nooit, maar nu een poging waard.
Ik gebruik shake poeder wel eens in yoghurt als de muesli op is, maar een shake zo nu en dan is ook wel eens makkelijk EN handig.
May 16, 2016 om 16:32
hahaha ik neem soms een shake vlak voor ik naar een verjaardag ga Zo kan ik me beheersen om geen gebakje te nemen Want als ik daar aan begin blijf ik snaaien .
May 17, 2016 om 01:24
Bedankt voor de tip, ik ga even kijken wat de Modifast protiplus kost bij Op is op.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.