Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Iemand ervaring met Metabolisme op 100%

Geplaatst door Pauline78 op May 29, 2016 om 13:38

May 29, 2016 om 13:38
Ik gebruik sinds kort het Metabolisme op 100%. Zijn er nog mensen die dit gebruiken? Wil zo'n 10 kilo afvallen. Heb veel bijgeleerd over hoe de stofwisseling eigenlijk in zijn werk gaat. Al is het wel een groot leeswerk.

Ik weet niet onder wat voor noemer ik het dieet moet brengen. Er wordt gesteld dat het koolhydraatarm is, toch worden er koolhydraten gebruikt. Al is dat wel in combinatie met een hoog aantal vezels.
May 29, 2016 om 16:40
Ik heb het dessertboek en het vegetarisch boek van het Metabolisme op 100%. Wou de rest niet kopen omdat ik vegetariër ben. Vind het wel goed dat er vegetarische recepten bij zitten. Is koolhydraatarm maar niet in de zin dat ze echt worden vermeden.
Er wordt altijd gebruikgemaakt van suikers die enorm veel vezels bevatten. Dat zou de bloedsuikerwaarden in balans houden.
In dit dessertboek staan wel leuke recepten om ijs te maken met yoghurt en banaan en er zit ook een recept bij om zelf snickers te maken. De gezonde versie natuurlijk. Superlekker
June 6, 2016 om 12:49
al -5.5 kg Liza87! :-) :-) :-) :-) :-)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.