Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

glucomanan

Geplaatst door Ipersist op July 23, 2016 om 17:02

July 23, 2016 om 17:02
Wie heeft hier positieve of negatieve ervaringen met glucomanan?
July 24, 2016 om 04:42
Ik gebruik alleen de noedel vorm van Konjac. Waar de glucomannan in zit.
Even opgezocht waar ik de naam al eerder in had gezien. In allerlei andere afval pillen dus, maar daar was het een bestanddeel. Niet een middel op zich. Met de pillen waar het als bestanddeel in zit, o.a. van de reformwinkel, heb IK geen goede ervaringen. Het werkte niet. Punt. Het moest uitzetten in mijn maag, waardoor ik minder zou eten. Helaas, ik merkte daar niets van.
Als noedel wel, dan vult het wel heel goed. Maar ik eet zo een zakje van 200 gram dan ook helemaal alleen op, bij mijn groenten-prutje of in het wok-gerecht.

Er zitten voor en nadeel aan. Lees onderstaand artikel. (als link natuurlijk)
https://www.salusi.nl/konjakwortel-extract-afvallen-konjac-glucomannan/
July 27, 2016 om 04:16
bedankt Boekenkind alles gelezen over voor en nadelen in het artikel De noodles ken ik wel en vooral als je ze erg goed afspoelt en meebakt met de groentes goed te eten vind ik Maar na alles gelezen te hebben begin ik maar niet aan de capsules Nog bedankt en en nog een fijne dag .Reina
July 27, 2016 om 05:03
Inderdaad, voor dat die lucht eraf is goed spoelen. Het is een zout oplossing, heet het, je proeft het niet maar het ruikt behoorlijk. Succes met afvallen. Het kan echt ook zonder dit soort wonderpillen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.