Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Koolhydraatarme gerechtjes voor vegetariërs?

Geplaatst door Iterniula op July 27, 2016 om 16:45

July 27, 2016 om 16:45
Heey, heeft er misschien iemand van jullie ervaring met koolhydraatarm eten zonder vlees erin? Ik kom veel sites tegen met koolhydraatarme voeding, maar daar wordt nogal veel met vlees gewerkt. Kennen jullie misschien wat lekkere alternatieven? :)
July 27, 2016 om 17:23
Mag vis of Tahoe/Tofu wel?? ik vervang vlees geregeld voor vis. Tahoe/Tofu lust ik niet, maar anderen wel. Ik vraag het omdat er dan een duidelijker/bruikbaarder antwoord komt.
July 28, 2016 om 03:05
Vis niet, tofu wel :)
July 28, 2016 om 03:37
July 28, 2016, gewijzigd door Iterniula op July 28, 2016 om 13:17
Oeh, bedankt! Daar kan ik wel wat inspiratie opdoen! Het eerste dat ik zie is een koolhydraatarme pizza, dat is helemaal iets voor mij! ;)
July 29, 2016 om 15:53
Ook heel leuk om te maken zijn mini-pizzaatjes van dunne schijven aubergine op bakplaat of in muffinvorm en daar kan van alles bovenop. En heb je al een spirellisnijder? Kun je zelf de meest heerlijke pasta's maken met courgette als basis.
July 30, 2016 om 03:20
:mmmlekker:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.