Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Data downloaden

Geplaatst door Zeshoek op August 5, 2016 om 03:07

August 5, 2016 om 03:07
Ik zou graag een lijst/tabel/CSV-bestand met daarin data en de bijbehorende gewichten kunnen downloaden, maar ik heb nergens een dergelijke optie kunnen vinden. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe dat moet?

Vriendelijke groetjes
August 5, 2016 om 03:30
@Zeshoek,

Ik begrijp je vraag niet helemaal, wat zijn bij voorbeeld CSV bestanden?
Kan op Google zoeken, maar jij kunt het waarschijnlijk zo uitleggen.

Wat ik wel weet is dat er geen print opties zijn voor bij voorbeeld het afdrukken van je dieetdagboek, of je gewicht schema's.
Het kan wel, maar via een omweg. De meeste van ons, die het nodig hebben voor bij voorbeeld de diëtiste, doen printscreen. Als er nog een andere manier is, hoor ook ik dat graag.

Al typend weet ik weer dat er eerder een vraag over is geweest.
Deze tip kwam toen, ergens in 2011, wie weet werkt het nog steeds.

Je kan ook gewoon de printerinstellingen van je browser gebruiken. Ik gebruik bvb Chrome en als ik op Ctrl+P druk, komt er een mooi afdrukvoorbeeld zoals je het op de site ziet met je diagrammetjes er rechts naast.

Uit geprobeerd, werkt nog steeds!!!
August 5, 2016 om 03:37
Topic starter bedoelt een "Excel bestand" (ok, niet helemaal maar dat is de duidelijkste uitleg) met haar eigen gegevens in, geëxporteerd van VA. Ik denk niet dat er momenteel een knop is om dat te doen.
August 5, 2016 om 03:47
Aah, heel erg bedankt voor jullie snelle reacties. Ik bedoel een tekstbestand met een rij met datums, en een rij met gewichten, die ik dan inderdaad bijvoorbeeld in Excel kan openen.

Ik geloof niet dat dit mogelijk is dus, maar heel erg bedankt voor het meedenken!
August 5, 2016 om 04:06
@Silkje

Dank voor de uitleg.

@Zeshoek

Nee, je kunt wel per pagina schema's printen. Maar niet bij voorbeeld een maand in 1 schema.
Er is ooit wel om een print optie gevraagd. Daar zou naar gekeken worden, maar het is er nooit gekomen. En gaat niet komen ook. Helaas.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.