Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoepel op met de kilo's!

Geplaatst door Ttwig op August 16, 2016 om 19:54

August 16, 2016 om 19:54
Vandaag komt eindelijk mijn dans hoepel binnen. Ik ben benieuwd of ik door het hoepelen kilo's of centimeters afval. Wie van jullie houdt ook van hoepelen? Wat zijn jullie ervaringen?
August 17, 2016 om 08:06
Hi Ttwig,

Ik heb vorig jaar een fitness hoepel gekocht en maak er dankbaar gebruik van. Ik verlies er geen cm van maar heb hem gekocht om mijn heupen en onderrug soepel te houden. Merk wel dat je middenlijf en armen er sterker van worden. Daarnaast is het ook gewoon een leuke bezigheid :)

Veel plezier met je hoepel!
December 1, 2016 om 15:10
is er verschil tussen een hoepel en een fitnesshoepel? Ik moet rugoefeningen doen en denk dat zo'n hoepel wel extra kan motiveren, ofzo.
December 25, 2016 om 03:40
De fitness hoepel is wat zwaarder dan een danshoepel.
Ik vind zelf de danshoepel fijner!
December 25, 2016 om 03:40
De fitness hoepel is wat zwaarder dan een danshoepel.
Ik vind zelf de danshoepel fijner!
December 25, 2016 om 04:17
In mijn tienertijd, zo een 55 jaar terug, heette zo een ding gewoon een hoelahoep :coverface:
January 10, 2017 om 05:59
De fitness hoepel heeft aan de binnenkant welvingen die verzwaard zijn. Daar zit dus wel degelijk verschil in. In het begin kan het wat beurs aanvoelen bij je buik ;)
January 10, 2017 om 10:40
Onze hoela hoeps waren een stuk PVC electra pijp met een houten prop en als je geluk had een stevige verbinding, die niet uitstak. Als je hoepel stuk ging kwam er dus gewoon een houten prop bij.
Misschien een ander effect dan de hobbels in de fitnesshoepel. Maar mooi glad was het dan ook niet meer.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.