Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Oppassen met sesamzaad

Geplaatst door Boekenkind op August 24, 2016 om 17:08

August 24, 2016 om 17:08
Ik zag dit vanavond in een online krant.
Omdat door de leden nogal vaak Smaakt en Raw organic food producten worden aangeboden. ernstig genoeg om het hier toch maar even te plaatsen.

Oppassen met sesamzaad
September 11, 2016, gewijzigd door Liza87 op September 11, 2016 om 12:22
Sesamzaad is wel van groot belang voor het verlagen van cholesterol. Ook bevat sesamzaad hoge hoeveelheden vitamine E en is het zeer gunstig om af te vallen. Om zeker te zijn dat ze geen salmonella bevatten kan je geroosterde zaden kopen. Afvallen en cholesterol verlagen sesamzaad
September 11, 2016 om 14:08
@Liza87

Het topic ging niet over of sesamzaad wel of niet gezond is.
Het ging mij er om dat mensen, die de sesamzaad van die partij nummers, of dat merk in huis hadden op moesten passen. Later moest er ook van Smaakt, het een en ander terug wegens besmetting met iets waar je niet graag mee besmet raakt.

Heb je de link wel geopend, vraag ik me af!!
September 12, 2016 om 02:56
Wat een onaardige reactie, is echt niet nodig hoor, je zou het ook als een aanvullende informatie over sesamzaad kunnen zien. Jammer.
September 12, 2016 om 03:22
@Rommeltjes

Ik vind jou reactie onnodig en onaardig.
Ik loop al een hele tijd mee op Valtaf en zie elke dag (Calorietabel) dat de leden niet lezen.
Simpele aanwijzingen, hoe iets in te vullen toe te voegen, worden massaal genegeerd.
Ik vul dus elke dag tien tallen artikelen maar weer aan, zet ze in de goede volgorde enz. enz.
In dat kader vraag ik dus ook of ze de link wel geopend heeft. Als je de reactie goed leest, duidelijk niet.
September 12, 2016 om 03:32
Meningen kunnen verschillen, het is niets persoonlijk hoor :). Ik wens je een fijne dag en een goede start van de week.
September 12, 2016 om 03:48
Gaat helemaal lukken, kopje koffie erbij en maar weer proberen uit te vogelen waar product XX nu weer gekocht is. En of het zout nu wel of niet is omgerekend. Kortom, 35 artikelen checken op het internet Vóór ze in de tabel kunnen. O en zorgen dat het vindbaar wordt :lachen:
Ik zou zo weer tig briefjes kunnen sturen, waar komt dat enz. vandaan.
Maar ook die worden niet gelezen. :zucht:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.