Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voedingsschema

Geplaatst door Zhara op September 28, 2016 om 05:35

September 28, 2016 om 05:35
een collega van me is met een nieuw dieet gestart dat ze heeft gekregen van een pop-up winkel met proteïneshakes en producten bij ons in de buurt. Het doel zou zijn om je lichaam voor de gek te houden door in de voormiddag wél koolhydraten te eten en in de namiddag niet meer. Twee van mijn collega's doen het intussen en zijn erg tevreden. één heeft haar streefgewicht bereikt na 1 maand (-4 kilo) en de andere is er ook al flink mee af gevallen (heeft wel meer gewicht te verliezen).

Het schema is als volgt:
Ontbijt: 1 graanproduct + 1 melkproduct (bv. boterham met kaas of cornflakes met melk).
Tussendoortje voormiddag: 1 stuk fruit
Middageten: 2 boterhammen + 100 gram mager vlees
Tussendoortje namiddag: 1 proteïneshake of -reep (een van mijn collega's vervangt dit door 1 mager yoghurtje)
Avondeten: mager vlees of vis of kip met groenten (GEEN aardappelen, rijst, pasta,...)

Wat denken jullie hier van? Is dit een crashdieet en komt alles er naderhand weer bij of zou dit toch echt werken op langere termijn?
Onbekend
October 7, 2016 om 15:35
Ik vind dit heel weinig. Als ik gok zijn het 1200 calorieën max. Dat is erg weinig. Het zorgt ervoor dat je lijf na enige tijd al je energie wilt vasthouden en afvallen moeilijk word. Daarnaast krijg je door het weinige eten sneller de neiging tot vreetbuien.

Ik raad 1500 calorieën aan. Voeding met veel eiwit en wat minder koolhydraten. Vooral veel vullend eten met vezels zoals groente (salades) etc. en af en toe een koekje bij de koffie omdat jezelf ALLES verbieden alleen maar leidt tot terugval.

Mvg
Iris
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.