Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

erna

Geplaatst door op November 7, 2016 om 03:42

Onbekend
November 7, 2016 om 03:42
Graag wil ik me even voorstellen.Ik ben Erna ,48 jaar en Belgische en woonachtig in het mooie ZEEUWS VLAANDEREN .Ik heb me aangemeld omdat ik graag 15 kg wil afvallen,ondanks dat ik in 2008 een GBP heb gehad en daarmee mijn overgewicht kwijtraakte,maar met de jaren geleidelijk weer ben aangekomen.De eerste 5 jaar had ik het allemaal onder controle ,maar mijn eetgewoonte laat terug te wensen over,wat maakt je maagje word natuurlijk groter .Een GBP is een hulpmiddel ,maar geen wondermiddel voor het leven.Ook dacht ik dat mijn leven door de GBP totaal anders ging zijn,maar het is allemaal anders uitgedraaid.Ik heb na de operatie gezweeft tussen leven en dood.Nadien viel ik te snel af ,wat ik geestelijk niet kon verwerken,heel vreemd was dat.En ook nog eens door de ganse situatie een einde kwam aan mijn huwelijk.Ik raad mensen aan om het echt op een natuurlijke manier te proberen.Daarom heb ik me ook aangemeld,om hier de motivatie te vinden,en ook een steun te zijn voor mensen.OOKAL KEN JE ELKAAR PERSOONLIJK NIET,JE KAN DAAROM HEEL VEEL STEUN HEBBEN AAN MENSEN .
Groetjes
Erna
May 15, 2017 om 06:53
hoi erna, ik wil wel je buddy worden. Wil je mij toevoegen?
May 15, 2017 om 08:19
@MissHealth

Als iemand als naam Onbekend heeft, wil dat zeggen dat het profiel alweer is opgeheven.
Ze kan dus nooit buddies met je worden.
:succes: met het vinden van buddies.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.