Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voorstellen

Geplaatst door Tigger84 op January 3, 2017 om 02:13

January 3, 2017 om 02:13
Goedemorgen allemaal.

Ik zal me even voorstellen.
Ben Mariska en 32 jaar. Het is weer is tijd om het roer om te gooien en de overtollige kilo's eraf te halen.

Ik ben al een eerder 15 kilo afgevallen d.m.v. KH-beperkt eten, maar doordat ik zwanger raakte en dus weer KH ging eten (en meer als de bedoeling was), zitten die er weer aan. Plus iets meer :dommie:
Dus weer tijd om deze eraf te krijgen.

Ik volg dus de levensstijl KH-beperkt/arm, zijn er meerdere mensen die dit doen?

Voeg me toe als buddie en wellicht kunnen we elkaar goed steunen!

Succes allemaal!
January 11, 2017 om 06:46
Hoi

Ik ben 35, met een kleuterdochter van 5 in huis. Hier ook sinds een weekje weer KH-beperkt aan het eten (niet helemaal geschrapt, tussen 40 en 75g KH per dag + één dagje per week zonder beperking). Ik was vorig jaar afgevallen van 78 naar 60, en toen werd het zomer met ijsjes, barbecues en tuinfeestjes, en toen herfst met zijn overdaad aan verjaardagsfeestjes in onze familie- en vriendenkring, en toen werd het winter met Sinterklaas, Kerst & nieuwjaar... Resultaat: 74kg op de weegschaal :-( Sinds een weekje weer bezig en de eerste anderhalve kilo is er af...

Veel succes, en als je wil, voeg me gerust toe.

Groetjes
January 11, 2017 om 08:53
Hoi Mariska,

Ook ik ben weer begonnen met Kh-beperkt. Voor mij is dat onder 100 Kh per dag, aangezien ik erg veel sport en dus wel wat nodig heb. In vergelijking met de feestmaand is dat erg beperkt want heb me best wel laten gaan. Ongeveer zoals Heidi het ook al beschrijft :)

Inmiddels alweer op 72 kg waarvan ik er minstens 5 af wil hebben. Behalve 30 km per dag fietsen naar mijn werk en de school van mijn zoontje sinds vorige week ook weer begonnen met trainen voor de 1/8 triathlon later dit jaar. Na 3 weken niets te hebben gedaan en 2 weken ziek te zijn geweest viel het niet mee maar hoop dat dat beter gaat nu ik een hoop Kh schrap.

Je mag me ook toevoegen als je wilt.

Groetjes

:romaike:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.