Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Milon Circle

Geplaatst door Foodlover op January 12, 2017 om 05:45

January 12, 2017 om 05:45
Vorig jaar heb ik 3 maanden de Milon Circle gedaan en opgelet op mijn voeding, het resultaat was niet spectaculair, ik had er meer van verwacht. Het is 2 x per week 35 minuten trainen. Eigenlijk spieren verstevigen en cardio. Ikzelf heb moeite met cardio omdat mijn longcapaciteit niet voldoende is. Nu zit ik in Thailand en de sportscholen bij ons in de buurt zijn dun gezaaid. Dus doe ik alleen maar wandelen. Als ik weer terug in Nederland ben ga ik zeker weer door met die Milon Circle, het is heel aangenaam om het 35 minuten te doen in een gezellige sfeer. Hopen dan maar dat ik op 6 maanden tijd een beter resultaat heb. Wie van jullie heeft ervaring met de Milon Circel?
Onbekend
January 14, 2017 om 13:52
Ik doe al een tijdje Milon. Resultaat in 8 maand 6 kilo vet minder en 2,5 kilo spieren meer. Het loont dus zeker. Ik moet zeggen dat ik niet altijd even consequent ben geweest en vaak de pet heb gegooid naar mijn dieet, maar de draad steeds weer opgepakt. Al met al bevalt Milon me prima!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.