Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

De knop is nu echt om

Geplaatst door InezjeO op January 15, 2017 om 08:45

January 15, 2017 om 08:45
Hoi allemaal.
Ik ben Inez en mama van 2 kinderen van 13 en 11. Vanwege medische redenen moet ik nu echt minimaal 20 kg afvallen. Ik ben echt een emotie-eter en heb echt steun nodig. Wie zou mijn buddy willen zijn om mij door moeilijke perioden te loodsen? Dan zal ik proberen jouw rots in de branding te zijn.
January 16, 2017 om 02:24
:heelveelsucces: vooral zeker alles wegen en noteren dat is bij mij een grote hulp , maar ik ken het dat emo-eten , laat zien dat je hardnekkiger bent dan de extra kilo's

:eenprettigedag:
Sonja
January 16, 2017 om 03:51
Hoi Inez, ik wil heel graag je buddy zijn. Ik heb 3 kinderen, ook 13 en 11 en nog een van 8. En ook ik ben een enorme emotie-eter. Ik moet nog even uitvinden hoe alles werkt op het forum, maar ik weet zeker dat we elkaar kunnen helpen! Groetjes, Yanti
January 16, 2017 om 13:25
Hoi Yanti,
Hartstikke fijn dat je mijn buddy wilt zijn. Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg. Ik ben er namelijk ook niet zo handig in.
January 27, 2017 om 15:11
Je bent sterker dan je denkt. Net een mooie tegengekomen: She needed a hero, so... she became one! Makkelijk is het niet, maar het lukt je vast.
February 23, 2017 om 03:32
Wat goed dat je de stap hebt gezet. Dat emotie-eten is voor mij erg herkenbaar en moet er bij mij 10 kilo meer af. Je moet maar denken, het kan altijd erger ;) Ik zou je graag als buddy volgen en elkaar motiveren. Groetjes, Deb
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.