Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

ladiesrun 2017

Geplaatst door Ninalove op January 16, 2017 om 17:31

January 16, 2017 om 17:31
ik ben net weer hellemaal opnieuw begonnen met hardlopen en wil graag de ladies run gaan doen 11 juni 2017 wie doet er mee en wie heeft tips voor mij
ik ben Anja 46 jaar en heb een tweeling van 18 jaar loop met folders en een wijkkrant niet 1 wijk maar 5 de krant dus beweeg vrij veel ben verleden week begonen met lopen
ik loop op dinsdag donderdag en zaterdag dinsdag alleen donderdag met hardloop coch
en zaterdag met me vriendin die doet ook mee 11 juni.:gazodoor::goteam::gogogo:
January 16, 2017 om 17:33
Ladies run is 11 juni in rotterdam zuid bij zuidplein ook wel ahoy
January 17, 2017 om 14:14
vandaag 3.5 kilometer gejogt in 36,31 min voor eerst zonder wandelen tussendoor:doemee:
January 25, 2017 om 13:38
Hallo Ninalove, wat leuk dat we buddy's zijn. en wat heerlijk dat het hardlopen zo goed gaat. Hoe lang ben je al bezig? En hoe lang is de Ladies run? Het lijkt me een hele onderneming. Ben ooit begonnen met hardlopen, maar langeafstand wandelen is meer mijn ding.
January 26, 2017 om 07:25
ik loop nu 5 km in 50min. ladies run is 11 juni ik doe hem in rotterdam zuid bij ahoy
heb vandaag interval training gedaan ongeveer 5 km en doovoor nog 2 km gewandeld
ik vindt hardlopen fijn ik loop ook nog op een slakkengangetje hoor moet iets sneller worden want 45 min mag er maar over doen 11 juni ladiesrun
February 7, 2017 om 13:12
heb zaterdag 5,5 kilometer gelopen in 54 min. zonder te wandelen en van daag ook nog getraint
3,77kilometer dinsdag train ik iets minder omdat de dag erna me kranten moet bezorgen 5 wijken en daar doe 4 uur over maar is best pittig donderdag doe ook wel iets meer ook wandelen erbij met de wandelclub van de speeltuin
heb nu besloten om de feyenoord funrun ook te doen die is op 24 mei ga me eind feb. inschrijven.
February 18, 2017 om 10:00
vandaag weer 5 kilometer gedaaan in 47 min het gaat goed ben nu bezig met versnellenen beetje sprinten gaatgoede kant op wel jammer dat hier niemand regeert meschien leuk om eens samen te lopen.
May 3, 2017 om 15:43
Hallo Ninalove,

Ik ben een hele slechte loper maar na 2 jaar deze week toch maar weer de draad opgepakt. Het is wel met pijn en moeite. Ik probeer met de Nike+ Run app schema mijn conditie op te bouwen. Wie weet lukt het me uiteindelijk ook 5km zonder wandelen, maar voorlopig nog niet!

Hoe staat het nu met je conditie?
May 29, 2017 om 04:50
11 juni ga ladies run doen ik loop nu 5 kilometer in 43 min dus gaat redelijk ik wil in sept de leotien run gaan doen bij zevenhuiseplassen die is 6,5 kilometer eerst effe die 5 kilodoen en dan ga oefen voor 6,5 kilometer
June 15, 2017 om 01:24
gelopen afgelopen zondag en gehaald nieuw doel leotienrun 6,5 km 10 sept 2017

June 16, 2017 om 08:54
Knap gedaan Ninalove! Respect!

Die run is 5km toch?
Wat was je tijd?
December 28, 2017 om 06:49
mijn tijd was 44.34 en ik wil in 2018 verbreken ga in jan. weer oefenen voor juni dan loop nog een keer
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.