Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Teveel bezoekers tegelijk

Geplaatst door Jolijt op February 24, 2017 om 10:14

February 24, 2017 om 10:14
Is de capaciteit teruggedraaid of zo? De laatste weken krijg ik bijna elke dag de foutmelding "overload/ teveel bezoekers tegelijk" en kan ik niet in mijn dagboek. Begint een beetje irritant te worden. Ben ik de enige die hier last van heeft?
February 24, 2017 om 10:31
Dat heb ik ook Jolijt.
February 24, 2017 om 10:32
Dank voor je reactie... ligt het in ieder geval niet aan mij!
February 24, 2017 om 10:48
Nee, het ligt absoluut niet aan wie dan ook, behalve het systeem.
Ik had woensdag Clyde al gemaild dat het Oepsen weer de spuigaten uit liep.
En vervolgens deed alles het weer, dus weer ingetrokken.
Met het weekend voor de deur zal er weinig gebeuren.
Ik zal hem wel al vast mailen, zodat er maandag morgen meteen naar gekeken kan worden.
Want met wel niet op de site ga ik ook geen nieuwe producten binnen sluizen.
Ik doe er dan uren over.
February 24, 2017 om 11:25
Alvast bedankt voor je inspanningen!
February 24, 2017 om 12:02
En maandag is het helaas de week van de carnavals/voorjaarsvakantie, dus of Clyde dan werkt?
February 24, 2017 om 14:08
Of Clyde ons carnaval nou zo denderend vindt betwijfel ik.
De school vakantie is wel een goed argument. Die duurt 2 weken, de eerste cluster regio's zit er op, nu de tweede, het zuiden dus vooral, Is vandaag begonnen. Ik weet niet in welke cluster Clyde woont.
Ik ga gewoon mailen, we zien wel wat het wordt.
March 13, 2017 om 07:04
Er maar weer een mail tegenaan gegooid, want het blijft niet geweldig.
Overbelastte servers kan natuurlijk, maar geen weken.
March 15, 2017 om 06:29
en bedankt weer Boekenkind!
March 15, 2017 om 08:45
:merci: ik blijf het proberen, alhoewel ik niet het idee heb dat het veel helpt.

March 17, 2017 om 11:31
Clyde heeft het weer gefikst, er lag een "robot" (spider??) dwars.
March 17, 2017 om 11:55
BEDANKT CLYDE!!!

March 17, 2017 om 12:33
Ja bedankt!
March 22, 2017 om 05:14
De problemen van vannacht en vanmorgen zijn gemeld, Clyde heeft de server weer tot de orde geroepen. Alles doet het weer
Onbekend
March 22, 2017 om 06:34
Clyde hartelijk bedankt werkt nu heel erg snel laten we duimen dat het goed blijft gaan .

fijne dag allemaal
Onbekend
March 30, 2017 om 09:13
Va was weer een paar dagen niet op te komen weten ze nu waardoor ?
March 30, 2017 om 09:54
Ja. Zo nu en dan moet Clyde de server, die is verouderd schreef een medewerker ooit, een zetje geven.
Ik had het dinsdag avond al gemeld, dinsdag over dag werk ik, maar Clyde kon er vandaag pas wat aan doen. Clyde werkt niet op woensdag. Vandaar dat het wat langer heeft geduurd.
March 30, 2017 om 10:19
Ik ben blij dat het weer oke is. Ik heb het erg gemist. Gelukkig kon ik vanmorgen mijn gewicht invoeren. Dikke min van 2 kilo.
March 30, 2017 om 11:33
@Emmalief, die dikke min 2 :kg: toch niet van de stress??

Clyde zag de melding vanmorgen pas. Dinsdag werk ik en woensdag heeft hij papadag.
Om allerlei redenen ben ik de persoon die een storing aan Clyde meld.
Wat dus niet altijd helemaal vlot verloopt. :sorry2: daarvoor.
March 30, 2017 om 14:54
Ik ben al blij at het weer werkt. Als het zo lang duurt denk je toch dat het uit de lucht is. En de dikke min is door het gebruik van Prodimed. Ik ben nu 2 weken bezig en 6,1 kilo afgevallen.

March 30, 2017 om 15:15
Mooi resultaat Emmalief, ik durf niet (meer) aan de maaltijdvervangers.
Het is er rap af, maar nog sneller er weer aan. Helaas heb ik er, door omstandigheden, weer de nodige kilo's aangevroten. En dan krijg je ook nog medicijnen waar je gewicht mee genereert.
Maar ik blijf strijden. Wat minder met hulp van Valtaf. Ik vul mijn eetdagboek al een poosje niet in, om dat ik er erg gefrustreerd van werd, wat weer resulteerde in teveel lekkers naar binnen schoffelen.
Maar ik blijf wel verder gewoon rond hangen op Valtaf en de Calorie Tabel op orde houden geeft ook nog steeds voldoening.

Ik heb goede hoop dat als de stekker er echt uit getrokken wordt, De Valtaf Beheerders toch het fatsoen hebben ons dat te melden. Valtaf levert niets meer op, financieel, maar dat is destijds HUN keuze geweest.
March 31, 2017 om 07:08
Er is iemand die een boek heb geschreven over afvallen en dat boek combineert met Valtaf. Dus vingers gekruist!
March 31, 2017 om 08:32
Emmalief. Ik help het je hopen.

Ik zocht de laatste profiel pagina van Emiel. Daar staat een hele lijst van wat hij nog wilde voor Valtaf.
Als hij daar nu nog de helft zou realiseren, of laten doen. Zou Ik veel meeer vertrouwen hebben in het eindeloos doorgaan van Valtaf. Maar ik blijf:duimen:
March 31, 2017 om 09:20
@Emmalief als je met dat boek Jij.valtaf.nl van Freya Zuydervaart bedoeld is dat al van 2009. En sinds september 2011 heeft valtaf alle dieetistes/voedingsdeskundigen eruit gemikt.
April 3, 2017 om 11:46
Weet iemand waarom de grafiek het niet doet?
April 3, 2017 om 11:59
Nee, want ik heb hem gewoon.
Heb je iets in je instellingen veranderd??
April 3, 2017 om 12:13
Omdat je je nieuwe wensgewicht bij 3 april laat starten. Als je die laat beginnen bij je eerste datum van gewicht op 30 maart komt hij weer te voorschijn. Of anders gewoon wachten tot je weer een gewicht hebt ingevuld. Dan verschijnt hij ook weer
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.