Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Opnieuw voorstellen

Geplaatst door Kaatjeb op February 26, 2017 om 16:27

February 26, 2017 om 16:27
Hallo allemaal,

In het verleden heb ik hier al een account gehad, dat was in de tijd dat ik 60 kilo afgevallen ben, op eigen houtje. Wat was ik trots! En wat had ik mijzelf beloofd dat ik nooit, maar dan ook nooit meer zo zwaar zou worden. Maar helaas ben ik inmiddels weer 30 kilo aangekomen. Ik kan mezelf wel voor mij kop slaan!!! Maar goed, het is nou eenmaal gebeurd en ik moet er nu echt weer wat aan gaan doen. Ik zit nu op een grens dat ik eigenlijk weer een maar grotere kleding moet gaan kopen, en dat wil ik niet.
Dus vandaar dat ik weer een account heb aangemaakt en hopelijk de knop weer gevonden heb.

Groet, Karen
February 26, 2017 om 16:40
heel veel sukses
veel geduld
groet olvino
April 13, 2017 om 03:55
Hoi Karen,
Goed dat je je weer hebt aangemeld, hopelijk gaat het je lukken om weer de knop om te zetten.
Hier helaas niet zo een succesverhaal, maar ook wel iemand die toch maar weer met hangende pootjes terug komt om het hier te gaan proberen.
Misschien dat we elkaar kunnen steunen?
April 14, 2017 om 14:03
Hallo Karen, enjoy the club zou ik zeggen. Als we ons eetpatroon niet helemaal veranderen dan komen de kgs er zo weer bij ! Moeilijk, maar als 't met anderen lukt waarom zou het ons dan niet lukken ? Ik wens je in ieder geval heel veel succes !
Fijne paasdagen !
April 28, 2017 om 12:31
Hallo Karen
Ook ik was 25 kilo afgevallen met valtaf, jaren geleden, ik heb me toch maar weer aangemeldt. Ik zou nooit meer dik worden, had ik me voorgenomen, maar ik kwam in n depressie terrecht en moest antidepressiva slikken, ben daar 10 kilo mee aangekomen, de andere kilos door de stress.
Ik weeg op t moment 91,3 en wil graag naar de 73 kilo, dan ben ik al tevreden.
Heel veel succes, groetjes Anja
May 4, 2017 om 05:32
hoi, ik heb het ook al elders neergezet, maar zijn hierook vrouwen die samen met mij killerbody willen gaan doen? van fajah
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.