Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Even voorstellen: Student -10kg!

Geplaatst door Rooomy op March 27, 2017 om 13:09

March 27, 2017 om 13:09
Hallo allemaal,

Als student is het niet altijd even makkelijk om gezond te blijven, laat staan om af te vallen! Maar mijn hoogtepunt (bijna 78 kg!) is bereikt en het kan echt zo niet langer meer. Graag wil ik weer onder de 70 kg zitten en mijn doel is dan ook om 68 kg te wegen - of in ieder geval wat meer summerbody proof ;)

Mijn doel is om meer inzicht en controle in mijn eten te hebben en 1400 - 1900 kcal te eten, met minder koolhydraten - ook allemaal afhankelijk ook van sport. Het sporten van 1 a 2 keer in de week, uit te breiden naar 4 keer in de week.

Zijn er nog meer mensen met een gelijkwaardig doel die een buddy wil worden?!

Liefs, Romy
May 15, 2017 om 06:51
Hoi Rooomy

Wat goed dat je wilt gaan afvallen misschien kunnen we buddys worden? Ik vind dat altijd heel fijn iemand met wie je de weegschaal, je eten etc kan bespreken....
May 16, 2017 om 17:37
Hi misshealth,

Leuk! Zou ik graag willen, heb je toegevoed!
June 5, 2017 om 18:22
Heey! Ik ben ook student en ik wil ook 10 kilo afvallen :). Van 70 naar 60 kilogram. Ik probeer zo tussen de 1250-1500 calorieën te eten. Ik voeg je toe!
June 6, 2017 om 02:38
Hoi Romy,
SUcces! Ik wil ook terug naar de 70, alleen kom ik van verder na 2 zwangerschappen
June 6, 2017 om 03:00
Hoi Romy, ik ben geen student, maar wil hetzelfde als jij. Succes.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.