Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ook ik meld me opnieuw aan

Geplaatst door Willow85 op April 13, 2017 om 03:59

April 13, 2017 om 03:59
Na jaren van afwezigheid heb ik me vandaag weer opnieuw aangemeld.

Hopelijk kan ik hier wat mensen vinden om samen de strijd aan te gaan.

Sinds begin dit jaar ben ik 11,5kg afgevallen en om mijn eerste streefgewicht te halen wil ik er nog 15,2kg af. Ik wil dit halen door gezond te eten, maar wel te genieten van iets lekker tussendoor. En vooral veel te bewegen. Mijn doel voor nu is iedere dag minimaal 10 minuten te sporten, naast het uitlaten van de honden.

Ik ga er voor, wie doet er mee?
April 28, 2017 om 12:36
Hoi Willow,

Ook ik heb me weer aangemeldt. Ik zoek ook mensen die me willen steunen bij de strijd van te afvallen. Ik sport niet, maar ik loop wel met de hond. Ik wil 20 kilo afvallen. Ik wil wel met je mee doen. Ik zoek ook nog enkele clubs, om mijn gewicht bij te houden
May 4, 2017 om 02:54
Hallo, ik wil ook graag afvallen. Ik wil vier kilo eraf, ik heb op zich een prima gewicht maar pas bijna niet meer in mijn kleren. Liefs
May 4, 2017 om 11:35
Hallo Willow,

Ook ik wwer na jaren afwezigheid weer hier. Ik ben sinds 5 januari 17 kg af en moet er nog 9 af. Graag wil ik jou steunen. Maar ik heb ook nood aan steun.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.