Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

killerbody?

Geplaatst door Misshealth op May 4, 2017 om 04:59

May 4, 2017 om 04:59
Zijn hier meiden die samen met mij killerbody willen gaan volgen? Elkaar motiveren en informeren?
May 5, 2017 om 03:49
Ha Misshealth, killerbody, dat klinkt lekker......Hoe gaat dat?
May 5, 2017 om 04:49
google anders even op mykillerbodymotivation. Het is een boek met diverse vaste recepten die je gewoon kan volgen ongeveer 12 weken duurt het. Het is wel pittig daarom wil ik het graag met anderen gaan volgen zodat we ook welke dag dezeflde recepten hebben en met elkaar hier eindeloos over kunnen kletsen...zeuren....ondersteunen etc. hoeveel weeg jij?
May 11, 2017 om 03:17
Hoi! Ziet er goed uit, maar moet ik even nog niet doen....ben aan het herstellen van een burnout......dus geen 'pittige' dingen voor me....
Weeg nu 77 en wil naar de 63....Maar vind vetgehalte en hoe het dan voelt en er uitziet belangrijker dan dat getal...
Normaal gesproken sport ik lekker veel, maar nu kan dat dus al een tijdje niet, hoop het wel weer op te kunnen pakken....
Jij?
May 13, 2017 om 02:38
Hoi, ik wilde dus haar boek bestellen maar nog steeds niiet gedaan.... ik heb mezelf ook nu al vijf dagen niet gewogen. Dat is heel veel voor mijn doen. Heb nu eigenlijk even geen plan en dat is ook frustrerend....
May 16, 2017 om 06:30
Hoi Miss Health,

Ik heb wel het eerste boek, maar nog niet het receptenboek. Ben bang dat daar weer veel van de standaard dingen in staan die ik niet lust... ik eet en drink geen zuivel dus dan valt een heleboel al af......
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.