Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wie doet mee drie dagen sapvasten?

Geplaatst door Misshealth op May 18, 2017 om 06:08

May 18, 2017 om 06:08
Ik zit gewoon met mezelf in de knoop. Onrust en steeds maar weer die 58 in beeld waar ik zo mee zit. En ja ik weet dat het niet dik is en dat hier mensen zijn die dolgraag 58 zouden willen wegen...en dat ik niet moet zeuren etc etc etc. Maar het zit gewoon in mijn hoofd zo. Ik ben heel lang 54 kilo geweest en dat is het gewoon voor mij. Dan voel ik me gewoon precies lekker. Afijn...genoeg gezeurd.

Ik heb 12 jaar terug ook een dergelijke fase gehad met veel emo eten tussendoor en toen ook even echt rust genomen met sapvasten. Hierdoor werd ik qua eten ook rustiger in mijn hoofd. en daarna kon ik echt een goed gezond eetpatroon volhouden en heb dat toen jarenlang volgehouden.

Mijn plan is dus om vrij, za en zo te gaan sapvasten en daarbij wat extra appelazijncapsules te gaan slikken. Wie doet er mee?
May 19, 2017 om 14:26
welke sapjes ga je maken ?
May 20, 2017 om 01:32
Hoi, de bedoeling was drie dagenlang appelpuree zonder suiker te eten met daarnaast appelazijncapsules en goede multivitamines. Het klinkt heel drastisch en dat is het ook maar het is mij destijds door een goede homeopaat aangeraden voor reininging van de darmen. Mijn stoelgang is namelijk echt een ontzettende puinhoop eigenlijk al mijn hele leven. Ik heb hele erge opstipatie en vaak zoveel buikpijn daardoor dat ik niet meer kan. Door drie dagen de darmen de reinigen (appels staan bekend als de stofzuigers van de darmen) met appelpuree kregen mijn darmen echt rust en merkte ik keer op keer dat mijn stoelgang in de maanden erna echt veel beter ging. Bijkomend voordeel was altijd de enorme gewichtsafname die daarna ook nog wel bleef. Ik ben soms zelfs 5 kilo afgevallen in drie dagen en na die drie dagen bleef er dan bv 4 kilo af. Nou was dat vroeger niet nodig, maar ik vind het nu wel fijn om weer eens te doen. Helaas ontbreekt mijn motivatie. Ik was vanmorgen 57.3 en ik wil eigenlijk proberen om heel rustig toch naar de 54 (mijn oude gewicht te gaan). Maar ik vind het wel een aanrader, ik voelde me altijd na die drie dagen echt superfit!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.