Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tips voor Lekkere lunches?

Geplaatst door Groetje op May 31, 2017 om 08:23

May 31, 2017 om 08:23
Vaak eet ik tussen de middag 2 plakjes brood met mager beleg, maar ik wil ook wel eens wat anders eten, wat eten jullie tussen de middag als lunch?

Het er eentje, een pitabroodje met tonijnsalade : 50 gr tonijn op water, 1 augurkje of gurkenvierteil, beetje mayo en beetje ketchup doorelkaar doen in een kom, het pitabroodje even inde broodrooster opwarmen, opensnijden en daar de zelfgemaakte tonijnsalade in doen.
Hoor graag wat jullie lekker /gezond eten tussen de middag
May 31, 2017 om 13:40
Hey Groetje, ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor dieet je doet. Ik leef zelf low carb.

Lunch: kipfilet rolletjes met komkommer / augurk (Kesbeke augurken suikervrij, wel weer zoetstof), salade met stukjes avocado, 2 gekookte eitjes & trostomaat, bakje Griekse yoghurt met lijnzaad en aardbeien / handje frambozen (diepvries Lidl), omeletwrap met huttenkase, koude soepen (zelfgemaakt), tomatensalade met mozzarella & verse basilicum, slawraps met avocadomayo, hummus pikant (AH) of zelfgemaakte zalm / makreelpaté, plakjes olijf & kappertjes
June 1, 2017 om 08:47
Kijk eens op optimavita.nl
Staan ook leuke recepten op.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.