Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Terug van weggeweest

Geplaatst door Dostan op June 24, 2017 om 01:56

June 24, 2017 om 01:56
Zoals velen hier, staat mijn profiel hier al eeuwen, maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik de 'drive' ook echt te pakken heb gekregen. Verschil is dat ik vorige keren steeds alles ineens wou, en dus begon met crashdieeten, 3dagen dieet, soepdieet, ziekenhuisdieet, noem maar op. Deze keer probeer ik nu gewoon mijn eetpatroon zo in te stellen dat ik me voed met gezonde dingen ipv enkele dagen te vasten en dan weer alles naar binnen te slaan wat in de oven of microwave past.... Dat glaasje wijn elk weekend, werd met de jaren een fles elke avond en dat zal m'n buik geweten hebben :) Goed, Jullie zullen wel weten hoe het is om perfectionistisch te willen zijn, dus naast mijn eetpatroon veranderen, drink ik ook geen alcohol meer en ben ik gestopt met roken (weer teveel ineens zeker?) Ik heb ook mindfullness ingebouwd en luister 1 x per dag naar zo'n oefening en dat doet me ook goed voelen. Ik ben nu nog maar 1weekje bezig (sinds 3 dagen hier geregistreerd, maar het is waar wat ze soms beweren in van die weighloss videos, mijn lichaam voelt zich ook beter en kleine kwaaltjes zijn al stukken minder. Alleen... nu na een week ben ik met héél veel moeite 2kg kwijt.... das toch wel weinig? Ik weet dat hoe langer je het doet hoe minder je verliest, maar om in week 1 maar 2 kg kwijt te zijn dat is toch maar povertjes.... soit, ik geef niet op! Hopelijk krijg ik wat van jullie steun! :) Hoe gaat het bij jullie allemaal? Groetjes david
June 24, 2017 om 15:35
Welkom terug!
2 kg in 1 week is zeker niet weinig, zelfs veel
Gezond lijnen met sporten geeft een resultaat van +/- 0,5 kg per week, misschien in het begin iets sneller.
Dus maak je maar op voor een lange lijn periode als je veel kwijt wil :-)

Succes,
Ester
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.