Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hallo:)

Geplaatst door Liz85naar70 op July 2, 2017 om 14:56

July 2, 2017 om 14:56
Hoi valtaffers!
Ik heb sinds vorige week een profiel aangemaakt; zoals m'n naam al aangeeft wil ik van 85 kg naar 70. Ik sport sinds een week intensief [4 a 5 x per week] ik had een horrorscenario in mijn hoofd van hoe de sportschool zou zijn maar het valt me 100% mee, ik krijg er zelfs onwijs veel energie van:DD:! Ik let daarnaast op mijn eten maar zonder extreem te diëten. Het lijkt me leuk om buddies te hebben die een beetje dezelfde afvaldoelen hebben,
Succes allemaal!
Groetjes Liz
September 10, 2017, gewijzigd door Erszebet op September 10, 2017 om 07:17
Hoi ik ben hier net nieuw en ik wil ook naar de 70 kilo. Ik weeg nu 82,4 kilo. Is het je al gelukt om af te vallen? Ben begonnen met sporten ook. Ik vind het moeilijk om af te vallen en ik zou dolgraag een buddy willen die mij opfleurt en moed geeft.
October 5, 2017 om 03:20
hallo ik ben ook net nieuw hier weer heb jaren geleden ook al eens mee gedaan op deze site en heb er veel steun aan gehad dus nu ook weer een nieuwe poging om er 11 kg af te halen gaat vast lukken weer weeg nu 81.6 en wil ook naar de 70 kg gaat ons lukken als we elkaar steunen gr beppie
November 10, 2017 om 14:18
Hallo, ik ben sinds jaren weer hiermee begonnen, ik hou van de site, doordat je je streefgewicht in kunt vullen en zodoende een richtlijn voor geschoteld krijgt om je doel te bereiken,ik ben super tevreden over mijn discipline, heb alle suikers geschrapt, waardoor ik veel minder in de verleiding kom om te snoepen, ik merk wel dat ik op vaste tijden moet eten om het goed vol te houden, deze week hebik ookeen fietsclubje gevonden en we hebben35km gefietst, ik ben van 95 kilo naar de 77 gegaan en wil nog proberen 2eraf te krijgen. Het wordt wel lastiger, men wil veel te vlug! Nou andere afvallers succes
November 16, 2017 om 05:46
Succes Liz! Het feit dat je energie krijgt van een sportschool lijkt me dat je er plezier en hebt en dat is nog altijd de beste motivator om te blijven gaan.

Mooi verhaal ook Quiltingnel. Is het een idee om apart te gaan rijden met fietsclubleden die ook liever aan 25 dan aan 30 gemiddeld rijden? Het moet ook nog aangenaam zijn en jezelf elke week kapot fietsen is niet goed voor de motivatie.
November 16, 2017 om 06:13
Nee, we fietsen ons niet kapot, we houden terdege rekening met elkaars capaciteiten, vandaag was het eigenlijk fietsdag, de regen gooit roet in het eten. Bah.
Vanmiddag als het opgeklaard is zoals het er nu uitziet, maar 15 min.flink gaan stappen, een mens moet wat om de overtollige kilo's kwijt te raken.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.