Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Over 3 dagen begint de Nazomer Herfstsprint 2017

Geplaatst door NinaN op September 1, 2017 om 14:11

September 1, 2017, gewijzigd door NinaN op September 4, 2017 om 06:40

Over 3 dagen begint de nieuwe Nazomer Herfstsprint 2017

Speciaal voor iedereen die nog na even lekker na wil zomeren en ook deze herfst door wil gaan met afvallen.

We beginnen op donderdag 7 september en de sprint zal eindigen op donderdag 30 november.

Duur van de sprint is dus precies 12 weken

Een pond, een kilo, meerdere kilo's.. het maakt niet uit hoeveel je eind november afgevallen wilt zijn of hoe je dat doet. Als je streven maar is om op donderdag 30 november een lager getal op de weegschaal te zien dan nu.

Elkaar tot steun zijn en aanmoedigen, maar ook leuke ideeën, foto's, overheerlijke recepten en beweegactiviteiten zijn van harte welkom!

Meedoen? Klik dan hier om je aan te melden
October 23, 2017 om 06:26
Op dit moment ligt door drukte en persoonlijke omstandigheden van een aantal sprinters de Nazomer / Herfstsprint praktisch stil. Nog nooit eerder gebeurd, maar eens moet de eerste keer zijn?

De sprint loopt nog t/m 30 november door. Dus wil je de komende 5 weken graag wat gewicht kwijt? Wees van harte welkom.

Weegdag is voor het weekend; op donderdag / vrijdag. En ik ben benieuwd hoeveel kilo's, ponden we met elkaar kwijt kunnen raken de komende 5 weken.
October 26, 2017 om 07:43
Ik heb mijn doel gesteld op 31 december, daarom ben ik dus sowieso 30 november ook nog in de running.
November 2, 2017 om 13:20
Dag Tylerdurden, welkom dan. Er wordt weinig geschreven nog, maar wie weet is iedereen in de winter weer wat actiever.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.