Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nog meer slecht nieuws over suiker

Geplaatst door Boekenkind op October 19, 2017 om 02:45

October 19, 2017 om 02:45
Onderzoek, tumor groeit door suiker

Soms kom ik interessante artikelen tegen.
October 23, 2017 om 18:03
Ik denk dat ze er op een gegeven moment achter zullen komen, dat suiker doodsoorzaak nr. 1 is. Kanker, hart & vaatziekten, overgewicht, hoge bloeddruk, diabetes, cholesterol, allemaal terug te leiden is naar dit ene plakkerige goedje.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/184746/Opnieuw-problemen-bij-Suiker-Unie-bietentransport-ligt-stil
October 24, 2017 om 02:31
gif dus....vrij te verkrijgen en toegevoegd aan bijna alles...tssss
October 24, 2017 om 03:20
Ja en wie is er niet aan verslaafd? Ik kreeg als baby al troost suiker op mijn speen als ik iets teveel huilde.
Nou deed ik dat veel, dus wie weet komt mijn verslavingsgevoelig gen daar wel vandaan.
November 2, 2017 om 13:31
Misschien ging je daardoor juist meer huilen? Mijn broer en ik mochten niet echt snoepen, maar waren vroeger verslingerd aan tijmsiroop. Kregen we alleen bij kriebelhoest.. en reken maar dat we heel wat rare hoestjes oefenden, want het spul was errug lekker ;-)
November 2, 2017 om 15:35
O ja, Tijm stroop jammie. Van Siroop Famel ging ik spugen, dat kreeg ik dus niet.
Ik krijg dat spul nog steeds niet door de strot. Alleen van de lucht ga ik al over mijn nek. Van Levertraan trouwens ook.
Maar tijm stroop, ja hoor, dat koop ik nog wel.
Alhoewel ik tegenwoordig meer de Drosinila of Santasapina van dr. Vogel haal.

Ach, ik weet dat ik ben groot gebracht door een moeder die de Belgische bonbons naast haar hoofdkussen had staan.
November 6, 2017 om 10:37
Voorbeeldfunctie zo belangrijk. Smeerbare bonbons op brood de nieuwste ontbijttrend?

https://nos.nl/artikel/2201554-kinderen-ontbijten-vaker-maar-wel-met-chocola.html
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.